کد خبر: ۲۳۸۰۱۸
زمان انتشار: ۱۶:۰۸     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،طی سال‌های گذشته که فرهاد مجیدی در استقلال حضور داشت، همه بازیکنان آبی‌پوش می‌دانستند که با توجه به کسوت و محبوبیت فرهاد، این بازیکن کاپیتان اول استقلال است ولی با توجه به این که امیر قلعه می‌خواست از این مهاجم به عنوان یک تعویض طلایی استفاده کند، صحبت‌های زیادی به وجود آمد که در دیدارهایی که مجیدی فیکس نیست، کدام بازیکن با بازوبند کاپیتانی وارد زمین شود. سال گذشته بازیکنانی مانند برهانی، آندو، نکونام، صادقی، منتظری و رحمتی در ابتدای فصل مدعیان بازوبند استقلال بودندکه در نهایت قلعه‌نوعی در جلسه‌ای با حضور بزرگ‌ترهای تیم تصمیم گرفت تا دروازه‌بان تیمش را به عنوان کاپیتان دوم استقلال، پس از مجیدی انتخاب کند. این انتخاب در حالی صورت گرفت که برهانی، صادقی و منتظری سابقه بیشتری نسبت به رحمتی در استقلال داشتند اما تصمیم سرمربی کاپیتانی مهدی بود که در طول فصل حواشی بسیاری را خلق کرد.

اما برای فصل بعد نیز این داستان همچنان ادامه دارد. فرهاد مجیدی از فوتبال خداحافظی کرده است و رحمتی هم عطای حضور در استقلال را به لقایش بخشیده و به پیکان رفته است. حال در آستانه فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باز هم یک تکه پارچه است و چندین و چند مدعی که دیگر هیچ‌کدام نمی‌خواهند همانند فصل پیش کوتاه بیایند.

اولویت با صادقی

اگر بخواهیم همانند بسیاری از تیم‌های دیگر اولویت کاپیتانی در استقلال را به بازیکنی بدهیم که کسوت بیشتری دارد، امیرحسین صادقی در صدر جدول قرار می‌گیرد، بازیکنی که مانند تمام بزرگ‌ترهای استقلال طی سال‌های گذشته آخرین نفری بود که قرارداد خود را ثبت کرد تا به این شکل به قلعه‌نوعی پیام بدهد که در فصل پیش به خاطر ایجاد نشدن تنش با رحمتی از خواسته‌هایش کوتاه آمد اما این بار سفت و سخت ایستاده تا کاپیتان استقلال باشد. صادقی به علاوه دو سالی که در تیم پایه‌های استقلال حضور داشت سابقه آبی‌پوش شدن خود را به هشت سال رسانده است.

برهانی با تبصره مدعی می‌شود

اما چرا برخی‌ها از آرش برهانی به عنوان پیشکسوت بازیکنان کنونی استقلال نام می‌برند. دلیل این است که آرش 6 سال مداوم است که در استقلال حضور داشته است ولی صادقی یک دوره به مس کرمان رفته و یک سال هم در تراکتورسازی حضور داشته است. ولی به طور کل به نظر نمی‌رسد با توجه به این که استقلال فصل بعد مهاجمان زیادی دارد و احتمال حضور برهانی در میدان کم است، بعید که نظر می‌رسد قلعه‌نوعی او را به عنوان کاپیتان انتخاب کند.

وعده به آندو

اگر بحث کسوت باشد بسیاری از بازیکنان کنونی استقلال زودتر از آندرانیک تیموریان به جمع آبی‌پوشان آمده‌اند. ولی یک بحث دیگر در این میان مطرح است و آن هم میزان تاثیرگذاری بازیکنان است که بسیاری معتقدند، از این لحاظ آندو را باید صدرنشین دانست. از سوی دیگر حرف و حدیث‌هایی مطرح شده مبنی بر این که نظری جویباری از قول قلعه به آندو وعده داده بود که اگر قرار داد خود را تمدید کند. کاپیتان خواهد شد.
با این شرایط باید دید آندو می‌تواند گوی سبقت را از صادقی بر باید یا امیر حسین بر اساس کسوت کاپیتان استقلال خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها