يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۰۲۰
زمان انتشار: ۱۶:۱۳     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
یک سایت انگلیسی مهرداد پولادی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران را در لیست بازیکنان باشگاه نیوکاسل برای فصل آینده قرارداده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، در حالی که این روزها خبر لژیونر شدن مهرداد پولادی مدافع ایرانی باشگاه پرسپولیس همه جا شنیده می شود و امروز حتی سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد کار او برای رفتن به اروپا تمام شده به نظر می رسد نیوکاسل تیم بعدی این بازیکن است.



وب سایت انگلیسی TeamTalk در بخش باشگاه نیوکاسل این بازیکن را در لیست این تیم قرارداده و به جز شماره پیراهن تمامی مشخصات او را درج کرده است. نام، تاریخ و محل تولد پولادی زیر پروفایل او درج شده است. اما در قسمت عکس پولادی هم تصویری قرار نگرفته است.

 



پیش از این روزنامه دیلی استار خبر داده بود باشگاه های سوانزی سیتی، ساوتهمپتون و هال سیتی خواهان جذب این بازیکن 27 ساله شده اند. پولادی که در سه دیدار ایران در رقابتهای جام جهانی به صورت فیکس به میدان رفت یکی از بهترین بازیکنان ایران بود و به همین دلیل مورد توجه تیم های اروپایی قرار گرفت. باید منتظر ماند و دید در نهایت خبر رسمی پیوستن پولادی به یک تیم اروپایی چه زمانی منتشر خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها