أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۰۲۲
زمان انتشار: ۱۶:۱۹     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
باشگاه استقلال به زودی لیست قراردادهای بازیکنان و کادر فنی خود را منتشر می‌کند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از سایت باشگاه استقلال، این باشگاه در راستای تأکیدات وزیر ورزش و جوانان در بحث شفاف‌سازی قراردادها، به زودی لیست قراردادهای بازیکنان و مربیان خود را از طریق سایت رسمی‌اش منتشر می‌کند.

با محاسبه و مقایسه هزینه‌های باشگاه ناشی از قراردادهای بازیکنان، کادر فنی، پزشکی و تدارکات در فصل گذشته ( فصل 92- 93 ) و امسال ( فصل پیش‌رو)، علی‌رغم افزایش طبیعی دستمزد بازیکنان و ستارگان حاضر در جام جهانی، امسال شاهد کاهش 45 درصدی هزینه‌های فوق‌الذکر نسبت به فصل گذشته بوده‌ایم که دلایل اصلی آن سیاست‌های اصولی وزارت ورزش و جوانان و همکاری همه دستگاههای حاضر در حوزه فوتبال (از جمله باشگاهها، مدیران، بازیکنان، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ) و همراهی بازیکنان تیم بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها