أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۰۲۵
زمان انتشار: ۱۶:۳۸     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
باشگاه موناکو فرانسه اعلام کرده پیشنهاد مالی رئال مادرید برای خرید جیمز رودریگز آنقدر خوب بوده که نمی‌توانسته آن را رد کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، جیمز رودریگز با امضای قراردادی 6 ساله و به مبلغ 63 میلیون پوندی از موناکو راهی رئال مادرید شد.
 
او که در جام جهانی 2014 برزیل با 6 گل عنوان آقای گلی رقابت‌ها را هم کسب کرده بود روز گذشته در مراسمی به عنوان بازیکن جدید رئال معرفی شد. رودریگز تابستان گذشته با 38 میلیون پوند از پورتو راهی موناکو شده بود و تنها یک سال در این تیم فرانسوی به میدان رفت.
 
ودیم واسیلیف، مدیر اجرایی موناکو در مورد انتقال رودریگز گفت: ما خوشحالیم که موناکو به جیمز رودریگز کمک کرد تا بتواند استعدادش را بروز دهد. او یکی از چهره‌های موفق در جام جهانی 2014 برزیل بود که توانست کفش طلا را هم از آن خود کند. ما او را می‌خواستیم و هیچ علاقه‌ای هم به فروشش نداشتیم اما پیشنهاد رئال مادرید آنقدر خوب بود که نتوانستیم آن را رد کنیم.
 
واسیلیف در ادامه تاکید کرد: قرارداد فروش جیمز برای ما سود مالی زیادی داشت. همه طرف‌های قرارداد از این انتقال سود بردند. موناکو افتخار می‌کند که یکی از طرف‌های قرارداد در انتقالی بوده که یکی از گران‌ترین‌های تاریخ است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها