کد خبر: ۲۳۸۰۳۸
زمان انتشار: ۲۲:۰۵     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،محمد دايي در گفت‌وگو با تسنيم، در مورد شرايط حال حاضر پرسپوليس گفت: خدا را شکر در شرايط خوبي هستيم و تيم از نظر فني مشکلي ندارد، ديگر بقيه موارد را نمي‌دانم.

وي در پاسخ به اين سوال که منظورش از «بقيه موارد» چيست، اظهار داشت: منظورم مسائل مالي باشگاه و بحث طلبکار و بدهکار بودن باشگاه است، چون از اين موارد خبر نداريم.

مربي پرسپوليس در خصوص فعاليت اين تيم در فصل نقل و انتقالات و اينکه گفته مي‌شود استقلال در نقل و انتقالات از پرسپوليس بهتر بوده، عنوان کرد: ما تيم خوب و پُر مهره‌اي داريم و در خط حمله بسيار قدرتمند هستيم. پرسپوليس براي شروع ليگ آماده‌ است فقط بايد به جاي حسيني، خلعتبري و پولادي بازيکن جديد بگيريم.

دايي ادامه داد: از الان نمي‌شود گفت کدام تيم وضعيت بهتري دارد اما اگر بتوانيم جاي سه بازيکن جدا شده را پر کنيم از استقلال بهتر مي‌شويم.

وي در مورد احتمال حضور ميشائيل اومانا مدافع تيم ملي فوتبال کاستاريکا در پرسپوليس خاطرنشان کرد: با اين بازيکن صحبت‌هايي انجام شده و قرار است امروز و فردا به ما پاسخ بدهد. او از نظر فني عالي است و همه عملکردش را در جام جهاني ديدند. اگر اومانا به پرسپوليس بيايد مي‌تواند جاي سيد جلال حسيني را در پرسپوليس پُر کند.

دايي ادامه داد: به غير از اومانا به دنبال جذب يک هافبک خارجي هستيم تا هم خط دفاع و هم خط هافبک را تقويت کنيم.

مربي پرسپوليس درباره خداحافظي کريمي از فوتبال و اينکه آيا قرار بود اين بازيکن به پرسپوليس بيايد، گفت: امسال بحث حضور کريمي در پرسپوليس مطرح نشد و اين مسئله براي فصل گذشته است. هر فوتباليستي يک روز خداحافظي مي‌کند چه دايي، چه کريمي. در مجموع کريمي از بازيکنان بزرگ کشور ما بود که زحمات زيادي کشيد.

دايي در واکنش به اين مسئله که خيلي‌ها مي‌گويند بين علي دايي و علي کريمي مشکل و دشمني وجود دارد، اظهار داشت: اين حرف‌ها درست نيست، اصلاً فوتبال ارزش اين را ندارد که باعث دشمني کسي شود، شايد اخلاق علي (دايي) با کريمي جور نبود اما چيزي به اسم دشمني وجود نداشت.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها