أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۰۴۰
زمان انتشار: ۲۲:۰۶     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،يونايتد در حال حاضر در لوس آنجلس تور پيش فصل خود را سپري مي‌کند و وين روني که جام جهاني خوبي را پشت سر نگذاشت، به تيم ملحق شده است.

گيگز در مصاحبه با ESPN گفت: " وين بسيار خوب به نظر مي‌آيد. در واقع تمام بازيکناني که در جام جهاني بودند خوب به نظر مي‌رسند. همه در بازي اول پيش فصل حضور خواهند داشت.

بازيکناني که در جام جهاني بودند، از لحاظ بدني کمي عقب تر از باقي هستند . باقي بازيکنان 10 روز است که تمرينات را شروع کرده‌اند ولي وين عالي به نظر مي‌رسد. او واقعا مي‌خواهد بازي کند.

بازيکنان مي‌خواهند در تمرينات نظر مربي را جلب کنند و همچنين اين کار را در ديدار مقابل لوس انجلس گلکسي تکرار کنند.

مسلما وقتي مربي جديد به تيم مي‌آيد، اين موضوعات پيش مي‌آيد. همه مي‌خواهند که براي اولين ديدار فصل مقابل سوانسي، در ترکيب اصلي تيم باشند، پس هر کاري برايش انجام خواهند داد."



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها