أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۳۸۰۴۳
زمان انتشار: ۲۲:۰۷     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،عليرضا رحيمي در مورد پاس نشدن چک 5 ميلياردي اسپانسر و ناراحتي بازيکنان پرسپوليس اظهار داشت: من اين را با قدرت اعلام مي‌کنم چک اسپانسر پاس بشود يا نشود ما محکم و با قدرت کار خودمان را در پرسپوليس دنبال مي‌کنيم و شايعاتي مبني بر برخي موارد صحيح نيست.

به گزارش فارس، وي افزود: من با قدرت کار خودم را دنبال مي‌کنم. اين که نمي‌شود وقتي که پول نيست ما هم همه‌چيز را رها کنيم و برويم. ما از اين کارها انجام نمي‌دهيم که پول نباشد ما همه‌چيز را بگذاريم و برويم. مشکلاتي هست و من هم تکليف دارم که آنها را حل کنم.

رحيمي ادامه داد: قطعا با کمک وزارت ورزش و هيات مديره مشکلات را برطرف خواهيم کرد و هيچ‌کس نبايد نگران اين موضوع شود. در اين‌باره هم اگر مطلب ديگري اعلام شود صحيح نيست.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پاسخ به سوالي که چرا بازيکنان قرمزپوش ناراحت هستند گفت: ما آمده‌ايم مشکلات را برطرف کنيم و باز هم اعلام مي‌کنم چکي بايد به ما داده شود اگر اين چک پاس شود يا نشود که فعلا از آن خبر نداريم ولي انشاءالله پاس خواهد شد. باز هم ما بايد مشکلات را حل کنيم و همه بايد دست به دست هم دهيم. من کارهاي سخت‌تر از اين را هم از قبل پيش‌بيني کرده‌ام که به پرسپوليس آمده‌ام و خودم را براي مبارزه با همه اين کارها آماده کرده‌ام. انشاءالله سعي خواهيم کرد خيلي سريع مشکل بازيکنان را حل کنيم.

رحيمي در مورد ناراحتي علي دايي بابت اتفاقات نيز گفت: انشاءالله مشکلات را حل خواهيم کرد و ما اجازه نخواهيم داد که حاشيه‌اي به داخل پرسپوليس رخنه کند. من گفتم خودم را براي مشکلات سخت‌تر از اين آماده کرده‌ام و قطعا همه به ما در اين راه کمک خواهند کرد تا مشکلات را به حداقل برسانيم.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها