يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۰۴۴
زمان انتشار: ۲۲:۰۷     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،در اردوي 10 روزه ترکيه بود که مسئولان باشگاه پرسپوليس پس از پيگيري‌هاي شديد علي دايي اعلام کردند که بخشي از مطالبات اين فصل قرمزپوشان يعني 20 درصد تا اواسط هفته جاري به آنها پرداخت خواهد شد و از طرفي ديگر به طلب برخي بازيکنان که از فصل گذشته مانده نيز رسيدگي خواهد شد اما با گذشت زمان بازيکنان پرسپوليس به پول خود نرسيده‌اند و همين موضوع باعث شد تا در يکي دو روز گذشته و مخصوصا در تمرين امروز بازيکنان بسيار آشفته باشند و اتفاقات نيم‌فصل دوم در سال گذشته که با اعتضاب همراه بود براي آنها تکرار شود.

به گزارش فارس، اين در شرايطي است که علي دايي نيز بسيار نگران وضعيت تيمش است و به همين دليل حتي رحيمي در 24 ساعت گذشته دو بار به تمرين قرمزپوشان آمده و درباره چک اسپانسر و رفع مشکلات بازيکنان توضيحاتي داده است.

پرسپوليسي‌ها به شدت پيگير پاس شدن چک 5 ميلياردي اسپانسر خود هستند تا هر چه سريع‌تر بتوانند مشکل بازيکنان را حل کنند. البته درخصوص رحيمي نيز بايد اين را اعلام کرد که در تلاش است تا هرچه سريع‌تر اين مشکلات را برطرف کند. اين موضوع تا به امروز باعث شده تا بازيکنان پرسپوليس بابت بدقولي‌ها بسيار ناراحت باشند که همين موضوع در تمرينات اين تيم مخصوصا در 24 ساعت گذشته ديده شده است. رفتار بازيکنان طوري است که گويا مانند فصل گذشته بوي اعتصاب مي‌آيد اما بايد منتظر ماند تا مشخص شود مشکل مالي قرمزپوشان در آستانه شروع چهاردهمين دوره ليگ برتر برطرف مي شود يا نه؟!



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها