أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۰۴۵
زمان انتشار: ۲۲:۰۸     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،مهدي خواجه‌وند در گفت‌وگو با فارس، در مورد پاس نشدن جديدترين چک اسپانسر قرمزپوشان اظهار داشت: با توجه به هماهنگي‌هاي قبلي چکي بايد اسپانسر به ما پرداخت کند و انشاءالله خيلي زود پاس خواهد شد و مشکل خاصي وجود ندارد.

وي افزود: بالاخره چک اگر بخواهد به حساب برود کمي نياز به زمان دارد اما من فقط اين را مي‌گويم که اين چک بايد اوايل برج 5 به ما پرداخت مي‌شد.

خواجه‌وند در پاسخ به سوالي که آيا اسپانسر شما را تهديد کرده که قرار است کنار بکشد گفت: اين مسئله صحيح نيست و من اين را نشنيده‌ام.

خواجه‌وند در مورد ناراحتي بازيکنان به دليل عدم پرداخت مطالباتشان گفت: من مطمئن هستم رحيمي قولي را که بدهد آن را انجام مي‌دهد. من تا الان از رحيمي تاريخ دقيقي نشنيده‌ام که بگويد فلان روز پول بازيکنان را مي‌دهم اما سر قولش مي‌ماند البته در مورد برخي شايعات نيز من چيزي نشنيده‌ام. من مطمئن هستم رحيمي مي‌تواند از پس قول‌هايي که داده بر بيايد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها