يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۰۵۳
زمان انتشار: ۲۲:۱۲     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،دبير کل کنفدراسيون فوتبال آمريکاي جنوبي (CONMEBOL) اخيراً از سياست‌هاي فيفا انتقاد کرده و به طور آشکارا حمايت خود را از لوئيز سوارز، مهاجم تيم ملي اروگوئه که به تازگي از سوي فيفا با محروميت 9 جلسه‌اي و ممنوعيت 4 ماهه از فعاليت‌هاي فوتبالي جريمه شده، اعلام کرد که همين موضوع موجب خشمگين شدند مسئولان فيفا شد.

فيفا در پاسخ به اظهارات دبيرکل CONMEBOL با انتشار بيانيه‌اي اعلام کرد: دبير کل در جايگاهي نيست که بخواهد دخالت کند، اظهارنظري کند و يا دستي در تصميمات فيفا ببرد. به خاطر داشته باشيد که دادگاه‌هاي فيفا به خاطر استقلالي که دارند از کار خود لذت مي‌برند و در اين خصوص از هيچ نهادي دستور نمي‌گيرند.

در ادامه اين بيانيه آمده است: همچنين در اين موردِ به خصوص تأکيد مي‌کنيم که اعضاي دادگاه‌هاي فيفا را افرادي تشکيل مي‌دهند که با دانش، توانمند و داراي تجربه لازم در زمينه‌هاي کاري خود هستند و توسط کنگره فيفا انتخاب شده‌اند.

فيفا پيش از اين درخواست فدراسيون فوتبال اروگوئه و سوارز را که خواستار تجديدنظر مجدد در حکم صادره شده بودند را رد کرد و اين پرونده در حال حاضر به دادگاه حکميت ورزش (CAS) ارجاع داده شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها