يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۰۶۹
زمان انتشار: ۲۲:۱۹     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، کارلوس توز تأکيد کرد که هرگز به ترک يوونتوس فکر نکرده است و هشدار به باشگاه در خصوص جذب مانچيني را تکذيب کرد.

به گزارش فارس، اين بازيکن در نشست خبري عصر امروز شرکت کرد و در پاسخ به جدايي ناگهاني آنتونيو کونته در دومين روز تمرينات پيش از فصل گفت: ما بازيکنان هنوز بايد نشان دهيم که در يک تيم بازي مي‌کنيم که قهرماني‌هاي زيادي در اسکودتو دارد و ما تنها به قدرت و سختکوشي سرمربي اکتفا نکرده‌ايم. بايد قوي‌تر باشيم و نشان دهيم که به يوونتوس تعلق داريم. هرگز به فکر جدايي نيفتادم. کونته به عنوان يک مربي قهرمان بود. من فکر مي‌کنم او پيش از آنکه تصميمش را اعلام کند به آن فکر کرده بود.

گزارش‌هاي امروز حاکي از اين بود که توز به ماروتا، رئيس يوونتوس در خصوص جذب مانچيني به عنوان جانشين کونته هشدار داده و بنابراين آنها تصميم گرفتند به الگري پيشنهاد دهند.

وي در اين باره ادامه داد: هرگز با موراتا در اين باره صحبتي نداشته‌ام. روابط در باشگاه بر اساس احترام است و من فکر نمي‌کنم تفکرات يک بازيکن بتواند چيزي را تغيير دهد. کساني که اين داستان‌ها را مي‌نويسند بايد احترام بيشتري را براي ما قائل باشند. من با الگري به عنوان يک مربي آشنا نيستم اما فکر مي‌کنم بتوانيم با هم خوب کار کنيم. بايد بر روي تمرينات‌مان تمرکز کنيم تا براي رقابت‌هاي سري آ و ليگ قهرمانان آماده شويم.

توز خاطرنشان کرد: اکنون هشت کيلو سنگين‌تر شده‌ام. شرايط خوبي دارم و زماني که هم‌تيمي‌هايم بازگردند، مي‌توانيم با تمرکز اين فصل را آغاز کنيم.

گفته شده است که جدايي کونته و استراتژي نقل و انتقالات باشگاه باعث شده رم و ناپولي مدعي قهرماني در اسکودتو باشند و توز ادامه داد: زمين مسابقه به ما خواهد گفت که اين حرف تا چه اندازه درست است اما از يک چيز مطمئنم: ما قهرمان ايتاليا هستيم. همچنين فکر مي‌کنم با اين تيم مي‌توانيم براي ليگ قهرمانان مبارزه کنيم و اين شادي را به هواداران هديه کنيم.

وي در خصوص نايب‌قهرماني تيم ملي فوتبال آرژانتين در رقابت‌هاي جام‌جهاني اضافه کرد: مي‌توانستيم قهرمان شويم و همه در آرژانتين واقعا به اين موضوع باور داشتند اما آلمان در آن شب بهتر از ما بازي کرد. ما شکست خورديم زيرا توپ به سود ما به تور دروازه نچسبيد و اين اتفاق براي آنها رخ داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها