أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۰۹۸
زمان انتشار: ۲۲:۴۲     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: مجوز لازم برای میزبانی شیراز در مسابقات رالی خاورمیانه اخذ شده و این استان همه ساله میزبان این مسابقات خواهد بود.

به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، حمیدرضا مهرعلی در دیدار با استاندار فارس گفت: فارس به دلیل برخورداری از اقلیم مناسب ظرفیت زیادی برای برگزاری رویدادهای بین‌المللی در عرصه اتومبیلرانی و موتورسواری دارد.

وی رالی شیراز را گامی موثر برای معرفی بیشتر این کلان‌شهر و همچنین استان فارس به جهانیان دانست و تاکید کرد: این رقابت‌ها برای اولین بار در کشور برگزار می‌شود از این رو باید تلاش شود تا با اجرای موفقیت‌آمیز آن نام ایران در جهان بلند آوازه شود.

مهرعلی تصریح کرد: امتیازات این دوره از رالی در رنکینگ سال ۲۰۱۴ محسوب نمی‌شود اما برای جلب حضور ورزشکاران، فدراسیون امتیازاتی را در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: در مسابقات سال آینده (۲۰۱۵) شیراز رالی ورزشکاران حاضر باید برای شرکت در رقابت‌ها هزینه‌هایی بپردازند که این موضوع باعث رونق اقتصادی و در آمدزایی برای شهر شیراز می‌شود.

رییس فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی با قدردانی از استاندار فارس، پیشنهاد داد مسابقات جهانی فرمول E (ویژه اتومبیل‌های برقی) و اجلاس فدراسیون جهانی موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور ۲۰۹ کشور عضو، در شیراز برگزار شود.

استاندار فارس نیز ضمن تاکید بر لزوم همکاری تمامی دستگاه‌ها در برگزاری مسابقات رالی خاورمیانه در استان فارس، خواستار برگزاری هرچه با شکوه تر این مسابقات شد.

سیدمحمد احمدی از همگرایی مدیران در برگزاری با شکوه این مسابقات خبر داد و تاکید کرد: به‌منظور هماهنگی هرچه بیشتری برای برگزاری قابل قبول این مسابقات ، باید ستاد استانی برگزاری مسابقات رالی خاورمیانه در فارس تشکیل شود.

وی ادامه داد‌: با توجه به اینکه مسابقات رالی می‌تواند نقش به سزایی در ایجاد نشاط در نقاط مختلف استان داشته باشد، فرمانداران برخی از شهرستان‌ها نیز برای همکاری با عوامل برگزاری این مسابقات فراخوانده شده‌اند و یقینا شاهد همکاری قابل قبولی میان مدیریت اجرایی استان و فدراسیون موتور سورای و اتومبیلرانی خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، مسابقات رالی خاورمیانه و شمال آفریقا با حضور ۹ کشور برای اولین بار به میزبانی ایران از یکم تا ششم مهرماه در شیراز برگزار خواهد شد.

شرکت کنندگان در این مسابقه، از تخت‌جمشید حرکت خود را آغاز کرده و پس از عبور از شهرهای مرودشت، زرقان، ارسنجان و خرامه، در کنار دریاچه آباده طشک به خط پایان می‌رسند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها