أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۱۰۱
زمان انتشار: ۲۲:۴۳     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،تیم ملی والیبال دختران زیر 19 سال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بین پانزده تیم، دوازدهم شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (اینسا) تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در آخرین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا به مصاف هنگ کنگ رفت و سه بر صفر مغلوب این تیم شد.

ملی پوشان ایران در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 13 و 25 بر 21 برابر هنگ کنگ شکست خوردند تا با کسب رتبه دوازدهم آسیا به کار خود در این رقابت ها پایان دهند.

یو چینگ از هنگ کنگ با 15 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن دیدار هنگ کنگ و ایران شد و فاطمه امینی با 13 امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن تیم ایران را در دیدار مقابل هنگ کنگ به خود اختصاص داد.

شاگردان میترا شعبانیان در این دوره از رقابت ها یک پیروزی برابر ترکمنستان و پنج شکست مقابل تیم های چین تایپه، سریلانکا، هنگ کنگ (دو بار) و ویتنام داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها