يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۱۲۴
زمان انتشار: ۲۳:۴۰     ۰۱ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،نشریه انگلیسی دیلی میل ادعا کرد که لیونل مسی ،ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا، قبل از تمدید قرارداد خود با این باشگاه، قصد داشت راهی باشگاه انگلیسی آرسنال شود.

به گزارش این نشریه، او در جریان مذاکرات خود با باشگاه بارسلونا در مورد امضای قرارداد جدیدش، گفته بود که از شرایط این باشگاه راضی نیست و از آرسنال به عنوان یکی از مقصدهای احتمالی خود نام برده بود. بر همین اساس وب سایت معتبر "ووزپوپولی” اسپانیا نیز مدعی شده است که مسی برای رفتن به آرسنال از سسک فابرگاس هم تیمی سابقش هم خواسته بود که با مدیر برنامه های خود صحبت کند.

مسی با امضای قرارداد جدید بارسلونا در ماه مه 2014 سالانه مبلغ 16 میلیون پوند دستمزد می گیرد ولی ظاهرا قصد داشته است گران ترین بازیکن دنیا باشد و به همین دلیل تصمیم گرفته بود به آرسنال برود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها