أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۱۵۹
زمان انتشار: ۰۹:۵۵     ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: روز قدس نماد عزت اسلامی است و هیچ ملت مسلمانی نمی‌تواند شعار نه غزه نه لبنان را که در خروجی سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی قرار گرفته را سردهد.
به گزارش پایگاه 598، "آیت‌الله محسن حیدری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه اظهار داشت: مسئله غزه و قدس جزء بالاترین مسائل فعلی جهان اسلام است.
 
وی افزود: راه برون رفت از مشکلات فعلی، استراتژیکی است که امام امت با نام‌گذاری روز قدس بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین تأکید داشته است.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: روز قدس نماد عزت اسلامی است و هیچ ملت مسلمانی نمی‌تواند شعار نه غزه نه لبنان را که در خروجی سایت  وزارت خارجه رژیم صهیونیستی قرار گرفته را سردهد.
 
آیت‌الله حیدری تصریح کرد: ملت ایران با حضور دوباره خود در صحنه مشت محکمی را به یاوه‌گویی‌های صهیونیست‌ها خواهند زد و ملت مظلوم فلسطین با قیام ملی مسلمانان احساس دلگرمی و قطعا صهیونیست‌ها مجبور به عقب‌نشینی خواهند کرد.
 
وی گفت: حضور گرم و حماسی ملت مسلمان در دنیا به منظور پشتیبانی از مردم فلسطین بزرگترین و تأثیرگذارترین پیام در این روز است. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها