امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۳۸۲۳۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: «نه فقط در قیاس با پرسپولیس، بلکه در مقایسه با تمامی مدعیان بهترین عملکرد را در نقل و ‌انتقالات داشتیم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه خراسان ، در چند روز اخیر و در‌خصوص مصدومیتش اخبار زیادی به گوش رسید. هر‌ چند‌ پزشک تیم استقلال از بازگشت زود هنگام حنیف عمران‌زاده‌ به میادین خبر داده، اما با این‌حال برخی از دوری چند ماهه حنیف گفتند و این قضیه موجبات ناراحتی و نگرانی هواداران استقلال را فراهم کرد.

 

عمران‌زاده‌ تمامی این اخبار را تکذیب می‌کند و از بازگشت زود هنگامش می‌گوید.

 

* وضعیتت چطور است؟

- فعلا که دوره‌های آب‌درمانی و فیزیوتراپی را پشت‌سر می‌گذارم، اما پزشکان معتقدند‌ خیلی زود به میادین بازمی‌گردم.

 

* ولی خبرهایی پیرامون دوری‌ات از فوتبال‌ تا پایان نیم‌فصل اول منتشر شده؟

- چنین چیزی صحت ندارد. از ناحیه عضله چهار‌سر مصدوم شده‌ام و چیزی حدود یک ماه و نیم در میادین نیستم و پس از آن به تمرینات اضافه می‌شوم. رباط و مینیسک پاره نکرده‌ام که می‌گویند چند ماه نیستم. از دکتر ستوده، پزشک تیم هم که بپرسید می‌گوید‌ فقط یک ماه و نیم نیستم.

 

* اما خیلی بدشانسی که درست در آستانه مسابقات مصدوم شدی.

- دقیقا همین‌طور است. ناراحتی‌ام هم از همین است. درست در روزهایی‌که مثل دیگر بازیکنان برای شروع لیگ لحظه‌شماری می‌کردم، مصدوم شدم. هر‌چند‌ مصدومیت‌ جزیی از فوتبال است اما این بار نتوانستم با آن کنار بیایم. همه شاهد بودند‌ در ترکیه چطور باانگیزه تمرین می‌کردم. البته باز هم خداراشکر که چندین ماه خانه‌نشین نشدم.

 

* مثل این‌که وضعیت صادقی هم چندان خوب و روبه‌راه نیست. می‌گویند همین‌ روزهاست که زیر تیغ جراحی برود.

- ‌امیدوارم‌ این‌طور نشود. حالا که من نیستم، تیم بیشتر از قبل به صادقی نیاز دارد. به‌هر حال هم کاپیتان است و هم لیدر تیم در خط دفاعی.

 

* قرار است در نبودت، از هرایر مگویان استفاده شود. به نظرت می‌تواند جانشین خوبی برای تو باشد؟

- بدون‌شک کادر فنی تیم در‌خصوص هرایر به شناخت کافی رسیده‌اند و می‌دانند که این بازیکن می‌تواند در خط دفاع مهره‌ای خوب و تاثیر‌گذار باشد. خودم هم در مدتی‌که در تمرینات حضور داشتم، مگویان را مدافعی خوب و کاربلد دیدم. این بازیکن در تیم ملی ارمنستان بازی می‌کند و کارنامه‌دار است. به نظرم بتواند خیلی خوب انتظارات را برآورده کند.

 

* هر 4 ملی‌پوش‌ تیمتان هم با ثبت قراردادهایشان، خیال استقلالی‌ها را راحت کردند. در این خصوص چه صحبتی داری؟

- با ماندن ملی‌پوشان دیگر یک تیم کامل و بی‌نقص هستیم. در نقل و‌انتقالات خیلی خوب عمل کردیم و بهترین نفرات را به خدمت گرفتیم. در‌کنار آن قرارداد ملی‌پوشانمان هم تمدید شد تا دیگر دغدغه چیزی را نداشته باشیم. حالا استقلال تمام ابزار لازم برای قهرمانی را دارد.

 

* اما پرسپولیس رقیب سنتی‌تان نتوانست در نقل و انتقالات خودی نشان بدهد.

- فصل گذشته آن‌ها خیلی پز کهکشانی بودنشان را می‌دادند. نوبتی هم که باشد نوبت ماست! فکر می‌کنم نه فقط در قیاس با پرسپولیس، بلکه در مقایسه با تمامی مدعیان بهترین عملکرد را در نقل و ‌انتقالات داشتیم.

 

* البته همین باعث می‌شود سختی کارتان دو‌چندان شود!

- به‌خاطر ناکامی‌های فصل گذشته، هواداران این فصل دیگر قهرمانی می‌خواهند. چون تیم‌مان هم خوب بسته شده‌، دیگر نمی‌توانیم در صورت ناکامی، با مطرح کردن برخی دلایل، انتقادات را از پیرامون‌مان پس بزنیم. کارمان خیلی سخت است اما تیمی‌که من می‌بینم می‌تواند برای قهرمانی در هر2‌جام بجنگد. سختی می‌کشد اما به اهدافی که می‌خواهد دست پیدا می‌کند.

 

* زمان دربی هم که مشخص شده. از آن‌جایی که همیشه پای ثابت کری خواندن هستی، نمی‌خواهی برای پرسپولیسی‌ها کری بخوانی؟

- از حالا کری بخوانم فراموش‌شان می‌شود. در آستانه دربی برایشان خط و ‌نشان می‌کشم تا خیلی خوب در خاطرشان بماند. تا آن زمان باید به بازی‌های دیگری که پیش‌رویمان است، فکر کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها