أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۲۳۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
هواداران پرسپولیس می‌پرسند چرا استقلال این همه برای آندو دارد ولی پرسپولیس 2 میلیارد تومان برای سیدجلال ندارد؟!

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه خراسان، جدایی سیدجلال حسینی از پرسپولیس هواداران این تیم را نگران خط دفاعی تیمشان کرده و مدافع کاستاریکایی هم معلوم نیست در چه حد و اندازه‌ای باشد.

 

البته پرسپولیس در پست سیدجلال؛ خانزاده، بنگر و نورمحمدی را هم دارد اما دایی معتقد است بین سیدجلال و این 3 نفر فاصله زیادی وجود دارد.

 

طبق ادعای رئیس هیئت مدیره پرسپولیس (سیاسی) این باشگاه حاضر بود 2 میلیارد تومان به سیدجلال بدهد اما او با این پیشنهاد مخالفت کرد و به الاهلی قطر پیوست تا به زعم عده‌ای بهترین مدافع ایران از پرسپولیس جدا شود.

 

این در حالی است که گفته می‌شود رقم قرارداد آندو تیموریان با استقلال حدود 2.3 میلیارد تومان است و هواداران پرسپولیس می‌پرسند چرا استقلال این همه برای آندو دارد ولی پرسپولیس 2 میلیارد تومان برای سیدجلال ندارد؟!

 

این در حالی است که بودجه کلی استقلال برای لیگ 15 میلیارد تومان تعیین شده بود و بودجه پرسپولیس 18 میلیارد تومان (چون پرسپولیس در آسیا هست و استقلال نیست.)

 

علی دایی اعتقاد فنی خاصی به سیدجلال حسینی دارد و معتقد است او با فاصله بهترین دفاع ایران محسوب می‌شود. او خیلی تلاش کرد سیدجلال را به هر شکل ممکن در پرسپولیس حفظ کند اما موفق نشد و حالا این ماجرا را از چشم بعضی از اعضای هیئت مدیره می‌بیند.

 

البته سیدجلال حدود 20 روز قبل با قطری‌ها به توافق رسیده بود و برادرش مدام می‌گفت هنوز احتمال دارد در پرسپولیس بماند!

 

همین عامل باعث شد تا سرمربی پرسپولیس قید سیدجلال را بزند و از حدود 10 روز قبل دنبال مدافع کاستاریکایی باشد؛ مدافعی که در جام‌جهانی برزیل فیکس بود و بازی‌های خوبی هم انجام داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها