کد خبر: ۲۳۸۲۴۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
پرداختی سرخپوشان به 23 بازیکن‌شان کمی بیشتر از 13 میلیارد تومان خواهد بود، در حالی که استقلالی‌ها برای 18 بازیکن مبلغی بیش از 14 میلیارد تومان را در نظر گرفته‌اند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، با روشن شدن لیست قراردادهای بازیکنان سرخابی برای لیگ چهاردهم، می‌توان به مقایسه تطبیقی آنها پرداخت.

 

با توجه به اینکه آبی‌ها هنوز لیست دریافتی مربیان‌شان را منتشر نکرده‌اند، باید به قیاس بازیکنان دو تیم بسنده کرد که در این مورد به نظر می‌رسد پرسپولیس تیم بسیار ارزان‌تری را بسته است.

 

با توجه به ارقام مندرج در سایت رسمی دو باشگاه، پرداختی سرخپوشان به 23 بازیکن‌شان کمی بیشتر از 13 میلیارد تومان خواهد بود، در حالی که استقلالی‌ها برای 18 بازیکن مبلغی بیش از 14 میلیارد تومان را در نظر گرفته‌اند.

 

این در حالی است که فهرست اعلام شده از سوی استقلالی‌ها به شدت شبهه‌دار است و در مشکوک بودن آن همین بس که قرارداد بازیکنی مثل آندو تنها یک میلیارد تومان عنوان شده است!

 

با این حال حتی اگر همین اعداد را هم به رسمیت بشناسیم، پرسپولیس تیم ارزان‌تری بسته، ضمن آنکه استقلالی‌ها قطعا با احتساب دستمزد پرداختی به مربیان‌شان نخواهند توانست زیر سقف 15 میلیارد تومان در نظر گرفته شده برای تیم‌های غیرآسیایی متوقف شوند.

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها