يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۲۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
داور بین‌المللی فوتبال کشورمان در تست آمادگی جسمانی رد شد و نمی‌تواند در نیم‌فصل اول لیگ برتر قضاوت کند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم ، کلاس توجیهی و فنی داوران فوتبال برای حضور در چهاردهمین دوره لیگ برتر از صبح روز چهارشنبه در تهران آغاز شد.

 

داوران پس از پشت سر گذاشتن کلاس‌های اولیه عصر روز چهارشنبه در تست آمادگی جسمانی شرکت کردند که در این تست محسن ترکی داور بین‌المللی کشورمان رد شد و نتوانست مجوز قضاوت در نیم‌فصل اول لیگ برتر را به دست آورد.

 

ترکی که فصل گذشته به دلیل برخی مسائل و مشکلات در نیمه‌های لیگ از قضاوت در مسابقات داخلی خودداری کرده بود همچنان دور از سطح اول داوری خواهد بود.

 

حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری با تایید این خبر گفت: «ترکی نمی‌تواند در نیم‌فصل اول لیگ برتر قضاوت کند و باید تا تست مجدد در نیم‌فصل صبر کند. علاوه بر این داور، نفرات دیگری در تست آمادگی رد شده‌اند.»

 

گفتنی است لیگ چهاردهم فوتبال از 9 مرداد آغاز می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها