يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۲۷۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
عابربانک پرسپولیسی ها گفت: «من همیشه علی كریمی را دوست داشتم و الان هم می‌گویم پس از هماهنگی با علی كریمی، برنامه‌هایی برای او در نظر دارم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه گل؛ «ما به كمك هدایتی احتیاجی نداریم! چرا از هدایتی می‌پرسید؟ اصلا قرار نیست كه او به پرسپولیس اضافه شود... او كی و كجا گفته كه به پرسپولیس كمك می‌كند؟ لطفا از این حرف‌ها نزنید!» رییس جدید هیات مدیره پرسپولیس كه طی مدت حضورش در این باشگاه برای چندمین بار به پروپای حسین هدایتی می‌پیچد، در گفتگویی انتقاداتی را متوجه رییس هیات مدیره گذشته پرسپولیس كرد.

 

هر چند كه هدایتی تصمیم به انجام مصاحبه نداشت ولی هضم صحبت‌های سیاسی آنقدر برای او سنگین بود كه به قول معروف ترمزش در رفت.

 

* صحبت‌های زیادی در مورد بازگشت شما به هیات مدیره پرسپولیس می‌شود.

- فعلا كه ما نیستیم... اگر باشیم و بخواهند كه با افتخار در خدمت پرسپولیس هستم و اگر هم نباشم برای تیم محبوبم دعا می‌كنم.

 

* اما الان پرسپولیس شرایطی دارد كه كارش فقط با دعا راه نمی‌افتد! از یك طرف بازیكنان این تیم مثل سیدجلال، خلعتبری، مسلمان و... جدا شده‌اند و از طرفی دیگر كشتی‌گیرها حكم توقیف اموال گرفته‌اند.

- شما در مورد چیزهایی با من صحبت می‌كنید كه صلاح نیست من در خصوص آنها دخالت كنم. من در پرسپولیس مسئولیتی ندارم و فقط یك هوادار هستم. وقتی این صحبت‌ها را می‌شنوم ناراحت می‌شوم و راهی جز این ندارم كه بگویم در خدمت تیم محبوبم هستم. البته من به توانایی‌های علی دایی ایمان دارم و امیدوارم كه علی آقا باز هم توانایی‌هایش را نشان دهد و ثابت كند كه در مربیگری هم یك اسطوره است.

 

* احتمالا از صحبت‌های سیاسی ناراحت هستید كه اینطوری صحبت می‌كنید؟

- من هیچ مشكلی با ایشان ندارم. نه حساب و كتابی دارم و نه مساله دیگری. من برای پرسپولیس كه تیم محبوبم است آرزوی موفقیت می‌كنم و امیدوارم كه این آقایان هم موفق باشند و بتوانند كاری برای پرسپولیس انجام دهند. البته امیدوارم كه دوستان با چند ماه حضور در فوتبال و ورزش حد و اندازه‌شان را رعایت كنند و بدانند كه یكی مثل حسین هدایتی حدود 10 سال از آنها جلوتر است. اگر هر كسی به اندازه خودش و در حد خودش صحبت كند حتما جایگاه و احترام دیگران حفظ می‌شود. اگر هم ماجرا و نوع تفكرات دوستان غیر از این است، من حرفی نمی‌زنم و همه چیز را به خدا و قضاوت مردم واگذار می‌كنم.

 

* می‌گفتند سیدجلال و خلعتبری را حفظ می‌كنند ولی...

- من مسئول قول و وعده‌های دیگران نیستم.

 

* در بعضی از رسانه‌ها اعلام شد كه شما هم برای حفظ بازیكنان پرسپولیس اعلام آمادگی كرده‌اید.

- من همیشه برای كمك به پرسپولیس اعلام آمادگی می‌كنم. اما در مورد این مسایل و صحبت‌هایی كه بعضی‌ها می‌كنند، ‌هیچ صحبتی ندارم. با توجه به این فن بیان‌ها و این تفكرات ترجیح می‌دهم كه در كنار مردم برای پرسپولیس دعا كنم.

 

* به شما پیشنهادی برای بازگشت به پرسپولیس نشده؟

- فعلا كه كسی نخواسته من برگردم و البته من هم با این وضعیت آمادگی‌اش را ندارم. شما هم گیر ندهید... من برای پرسپولیس دعا می‌كنم و دوستا برای خدمت هستند. اگر قرار شد ما باشیم و خدمت كنیم، حتما به دوستان سفارش می‌كنیم كه برای پرسپولیس دعا كنند. (خنده)

 

* به همین راحتی!

- پس چی؟ ما تقسیم كار انجام داده‌ایم! دوستان قرارداد دارند و متعهد شده‌اند كه 30 تومان (30 میلیارد) بیاورند و برای جذب بازیكن، هزینه‌ها و... در اختیار پرسپولیس بگذارند. امیدوارم كه موفق باشند و پرسپولیس بتواند در سه جام موفق باشد.

 

* ماجرای آشتی دادن علی دایی و علی كریمی هم كه منتفی شد!

- همان‌طور كه شما و بعضی از دوستان در جریان هستید، در این مورد صحبت‌هایی را به واسطه دوستان با طرفین انجام دادیم و قرار شد كه كاری كنیم تا كریمی در تیم خودش از فوتبال خداحافظی كند ولی متاسفانه نگذاشتند و اجازه ندادند كه این اتفاق بیفتد. به هر حال این حق علی كریمی نبود و متاسفم كه می‌بینم هواداران پرسپولیس تا این حد به خاطر ماجرای كریمی دلخور و ناراحت هستند.

 

* وقتی رییس هیات مدیره پرسپولیس بودید، گفتید كه یك ساعته كریمی را به این تیم می‌آورید و البته خیلی زود هم این كار را انجام دادید.

- همان‌ سال‌ها گفتم كه علی كریمی مثل یك جواهر است. یك جواهر و افتخار بزرگ برای مردم ما و فوتبال ایران. من همیشه علی كریمی را دوست داشتم و الان هم می‌گویم پس از هماهنگی با علی كریمی، برنامه‌هایی برای او در نظر دارم و ان‌شاءا... باز هم بتوانیم جادوگر را در فوتبال داشته باشیم و از وجودش استفاده كنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها