امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۳۸۲۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
جوانترین بازیکن تاریخ لیگ گفت: «تاکنون ۳ پیشنهاد جدی از تیم های اسپورتینگ لیسبون پرتغال، روبین کازان روسیه و اتلتیکو مادرید اسپانیا داشتم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، سعید عزت اللهی که دو فصل گذشته با حدود ۱۶ سال سن بازی های درخشانی در لیگ برتر از خود به نمایش گذاشت و به عنوان جوانترین بازیکن تاریخ لیگ و پدیده فصل معرفی شد فصل پیش به دلیل حضور مداوم در اردوهای تیم ملی و حضور در جام جهانی نوجوانان کمتر فرصت بازی در لیگ را پیدا کرد اما همین حضور اندک و البته نمایش درخشان او در جام جهانی نوجوانان سبب شد تا در تیررس دید چند تیم مطرح اروپایی قرار گیرد که مهمترین آن اتلتیکومادرید اسپانیا قهرمان لالیگا و نایب قهرمان چمپیونزلیگ میباشد.

 

در همین زمینه گفتگویی را با سعید که به تازگی همراه تیم ملی جوانان از اردوی ترکیه برگشته ترتیب دادیم که در ادامه با هم میخوانیم:

 

* سعید جان چه خبر از اردوی تیم ملی جوانان؟

- سلامتی. تیم ملی اردوی منظمی دارد و ما تازه از ترکیه برگشتیم. تیم ما خودش را برای بازی های آسیایی که مهر ماه در میانمار به انجام میرسد آماده می کند و ما امیدواریم که پس از سال ها ناکامی تیم ملی جوانان بتواند به جام جهانی صعود کند.

 

* اردوی تیم ملی تا کی ادامه دارد و چه زمانی به تمرینات ملوان ملحق می شوی؟

- فعلا در تمرینات ملوان حاضر نیستم و با هماهنگی هایی که انجام شده اگر خدا بخواهد ترانسفر می شوم.

 

* نظرت در مورد تیم امسال ملوان چیست و چه جایگاهی را در پایان فصل پیش بینی میکنی؟

- به نظرم امسال ملوان تیم بسیار جوانی در اختیار دارد که برای هماهنگی و پختگی به زمان نیاز دارند. امیدوارم این جوانان با کمک بزرگان تیم مثل آقای زارع و رافخایی و بقیه بازیکنان با تجربه و با راهنمایی آقای ایراندوست و کادر فنی نسل جدیدی را به فوتبال انزلی معرفی کنند.

 

* برنامه خودت برای این فصل چیست؟ آیا قصد داری یک فصل دیگر در ملوان باشی یا دوست داری به اروپا بروی؟

- تصمیم نهایی من برای ادامه فوتبال رفتن به اروپاست و الان هم دنبال انجام کارهایم هستم تا برای ادامه مذاکرات به اسپانیا بروم. جا دارد از آقای محجوب که کمال همکاری را با من داشتند تشکر کنم.

 

* تا به الان چند پیشنهاد اروپایی داشتی و از چه تیم هایی؟

- تاکنون ۳ پیشنهاد جدی از تیم های اسپورتینگ لیسبون پرتغال، روبین کازان روسیه و اتلتیکو مادرید اسپانیا داشتم.

 

* خودت دوست داری در کدام کشور و چه تیمی بازی کنی و فکر می کنی سبک بازیت برای کدام لیگ مناسب است؟

- همیشه آرزو داشتم روزی در لیگ اسپانیا بازی کنم و فکر می کنم بهترین لیگ دنیاست.

 

* پیشنهادهای ارائه شده برای بازی در تیم جوانان است یا شما را برای تیم اصلی در نظر دارند؟

- چون هنوز به سن قانونی ۱۸ سال نرسیده ام باید مدتی در تیم B بازی کنم و پس از آن اگر از لحاظ فنی خوب بودم به تیم اصلی منتقل می شوم زیرا در آنجا باید روی اصول به تیم بزرگسالان رسید دقیقا مانند کاری که در مورد سردار آزمون انجام شد.

 

* در پایان اگر حرف ناگفته ای با هواداران داری بگو.

- به همه هوادارانم می گویم دوستتان دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها