أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۲۸۳
زمان انتشار: ۱۵:۱۶     ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
این در شرایطی است که علی دایی نیز بسیار نگران وضعیت تیمش است و به همین دلیل حتی رحیمی در روزهای گذشته دوبار به ‌تمرین قرمزپوشان آمده و درباره چک اسپانسر و رفع مشکلات بازیکنان توضیحاتی داده است.
پرسپولیس این روزها حال و روز خوبی ندارد.شاید همین چند ماه پیش برخی ها گمان می کردند با تغییر و تحول در باشگاه ، وضعیت آن بهتر و مناسبت تر شود و فصل آینده لیگ برتر برای پرسپولیسی ها بهتر از قبل باشد اما گویا این روزها ، روزهایی خوب برای باشگاه قرمزها نیست. وزارت ورزش‌ و جوانان با پیدا کردن دو اسپانسر مناسب برای دو باشگاه پرطرفدار در انتظار سال آرامی از نظر مالی برای این دو باشگاه بود. اسپانسر هر دو باشگاه هم کار را با قدرت شروع کردند و چک اول را خیلی زود در اختیار باشگاه‌ها در فصل پیش‌رو قرار دادند، اما در حالی که بازی‌های لیگ شروع نشده است، شرکت «بهنام پیشروی کیش» اسپانسر باشگاه پرسپولیس نتوانست به وعده خود عمل کند و چک پنج‌میلیاردتومانی آنها برگشت خورده است تا مدیران پرسپولیس که می‌خواستند مطالبات بازیکنان خود را بدهند با مشکل مواجه شوند و وضعیت سرخ‌های پایتخت قرمز شود. به گفته مهدی خواجه‌وند، سخنگوی باشگاه پرسپولیس با توجه به هماهنگی‌های قبلی، چک اسپانسر باید روز گذشته نقد می‌شد، اما این اتفاق نیفتاد.
 
در اردوی ترکیه بود که مسوولان باشگاه پرسپولیس پس از پیگیری‌های علی دایی اعلام کردند که بخشی از مطالبات این فصل قرمزپوشان یعنی 20درصد تا اواسط هفته جاری به آنها پرداخت خواهد شد و از طرفی دیگر به طلب برخی بازیکنان که از فصل گذشته مانده نیز رسیدگی خواهد شد اما با گذشت زمان بازیکنان پرسپولیس به پول خود نرسیده‌اند و همین موضوع باعث شد تا در یکی، دو روز گذشته و مخصوصا در تمرین روز گذشته بازیکنان بسیار آشفته باشند.
 
این در شرایطی است که علی دایی نیز بسیار نگران وضعیت تیمش است و به همین دلیل حتی رحیمی در روزهای گذشته دوبار به ‌تمرین قرمزپوشان آمده و درباره چک اسپانسر و رفع مشکلات بازیکنان توضیحاتی داده است. علیرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معتقد است که مشکل به‌زودی حل می‌شود و با پول و بی‌پول تیم با قدرت کار خود را ادامه می‌دهد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوالی که چرا بازیکنان قرمزپوش ناراحت هستند، گفت: «ما آمده‌ایم مشکلات را برطرف کنیم و باز هم اعلام می‌کنم چکی باید به ما داده شود اگر این چک پاس شود یا نشود که فعلا از آن خبر نداریم ولی انشاءالله پاس خواهد شد، باز هم ما باید مشکلات را حل کنیم و همه باید دست به دست هم دهیم. من کارهای سخت‌تر از این را هم از قبل پیش‌بینی کرده‌ام که به پرسپولیس آمده‌ام و خودم را برای مبارزه با همه این کارها آماده کرده‌ام.»
 
رفع اختلاف اسپانسرهای قدیمی و جدید پرسپولیس
از سوی دیگر یکی از مسایلی که با حضور مدیران جدید باشگاه تبدیل به یک مشکل شده بود، اختلاف اسپانسرهای جدید و قبلی باشگاه بود که حتی نزدیک بود کار به شکایت هم کشیده شود. در همین زمینه هم مسوولان صدرا سیستم پاسارگاد که فصل گذشته حامی مالی پرسپولیس بودند با رحیمی و رویانیان جلساتی برگزار کرده و طرفین به توافق کامل دسته یافته‌اند.
 
طبق این توافقات شرکت صدراسیستم پاسارگاد در هر شرایطی تابع باشگاه است و به تعهدات خود در قبال پرسپولیس عمل می‌کند. در واقع این شرکت جزیی از دارایی‌های باشگاه پرسپولیس محسوب شده و هرگونه فعالیت اقتصادی آن هم با صلاحدید مسوولان باشگاه صورت می‌گیرد. از سوی دیگر مهم‌ترین توافق طرفین این بوده که شرکت بهنام پیشروی کیش که در این فصل اسپانسر پرسپولیس است نامش روی پیراهن تیم حک شده و حامی مالی اصلی تیم در فصل 94 -93 باشد. بنابراین صدراسیستم پاسارگاد با هماهنگی باشگاه فعالیت کرده و اعتراضی به انتخاب شرکت دیگر به‌عنوان اسپانسر ندارد.
منبع: شفاف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها