أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۲۹۰
زمان انتشار: ۱۵:۱۹     ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
سرمربی استقلال جدایی جمشیدیان از این تیم را تایید کرد.
امیر قلعه‌نویی در گفت‌و‌گویی رادیویی درباره این سوال که آیا جمشیدیان در استقلال برای بازی در فصل جدید لیگ می‌ماند، اظهار داشت: جمشیدیان بازیکن بسیار خوبی است که حتی زمانی که من در سپاهان حضور داشتم، در سال دوم کمک خوبی به تیم هم در قهرمانی لیگ و هم حضور موفق سپاهان در لیگ قهرمانان کرد و بر این اساس ما سال گذشته این بازیکن را به استقلال آوردیم.

وی گفت: متاسفانه فصل گذشته مصدومیت‌هایی گریبانگیر او شد و نتوانست استقلال را همراهی کند و دچار افت روحی شد. در آغاز اردوی پیش فصل، نیز من صحبتی با جمشیدیان داشتم و او تمایل داشت که برای ادامه همکاری در تیم بماند و ما هم موافقت کردیم که بماند و در نیم فصل هم به ما کمک کند؛ اما با توجه به شرایط جدید تیم و اینکه جمشیدیان هم به دلیل فصل ناموفقی که سپری کرده و از نظر روحی دچار مشکلاتی شده، تقریباً او از استقلال جدا خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها