أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۲۹۱
زمان انتشار: ۱۵:۲۰     ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
باشگاه استقلال و پرسپولیس از هوداران خود خواستند برای تماشای مسابقات لیگ چهاردهم کارت بلیت الکترونیکی و یا بلیت الکترونیکی تهیه کنند چرا که این فصل در ورزشگاه آزادی بلیت فروشی نخواهد شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، در بخشی از بیانیه باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خطاب به هواداران آمده است: "از آنجاییکه در فصل جاری (94-93) مسابقات لیگ برتر، تمامی فضای ورزشگاه آزادی تهران تحت پوشش سیستم فناوری فروش بلیت الکترونیکی قرار گرفته است، فصل جدید مسابقات در واقع شروعی برای توسعه و ارتقاء سطح خدمات قابل ارائه به شما هواداران عزیز می‌باشد. لذا ضروری است با توجه به اینکه از این پس در هیچ یک از مسابقات لیگ برتر، فروش بلیت در محل ورزشگاه آزادی تهران انجام نمی‌پذیرد، کلیه هواداران گرامی می‌باید نسبت به تهیه کارت بلیت الکترونیکی و یا بلیت الکترونیکی از قبل اقدام نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از تاریخ دوم مردادماه 93 به سامانه فروش بلیط الکترونیک به آدرس Footballeticket.ir که آماده ارائه خدمات و اطلاعات بیشتر در این زمینه به هواداران محترم می‌باشد، مراجعه نمایید".
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها