أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۲۹۶
زمان انتشار: ۱۵:۳۷     ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
ساعاتی قبل شماره پيراهن بازيكنان راه‌آهن در فصل جاری اعلام شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، نكته عجيب در اين ميان، شماره پيراهن شيث رضايي است كه معمولا عادت داشتيم او را با شماره مورد علاقه‌اش يعني 13 ببينيم اما او در راه‌آهن شماره 4 را بر تن خواهد كرد.

 

در اين مشخص نيست چرا وقتي شماره 13 اين باشگاه مالك ندارد، شيث شماره 4 را انتخاب كرده است كه حسابي مورد توجه هواداران استقلال است و مي‌تواند منجر به كري‌هاي جالبي در ورزشگاه شود.

 

با توجه به شيطنت‌هايي كه از شيث سراغ داريم، تنها عاملي كه مي‌تواند بازيكن سابق پرسپوليس را به پذيرش اين شماره تحريك كند، به رفتار او بعد از گلزني احتمالي برابر استقلال و يا حتي تيم‌هاي ديگر برمي‌گردد. شايد او قصد داشته باشد با نشان دادن شماره پيراهنش كاري كند كه اين عدد براي هميشه از ذهن هواداران استقلال پاك شود. البته براي اثبات اين موضوع تنها كافي‌ست تا پايان هفته اول منتظر بمانيم و ببينيم شيث چه نقشه‌اي در سر دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها