يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۲۹۷
زمان انتشار: ۱۵:۳۶     ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
گروهی از تماشاگران حامی غزه در واکنش به اقدام وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در غزه بازی نماینده رژیم صهیونیستی مقابل لیل فرانسه را قطع کردند.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه 598، در یک دیدار فوتبال میان مکابی رژیم اشغالگر قدس و لیل فرانسه، گروهی از تماشاگران به نشانه اعتراض به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه به زمین بازی هجوم بردند و بازی نیمه تمام ماند.

این تماشاگران که از جنایات صهیونیست‌ها بسیار خشمگین بودند با در دست داشتن بنر و پرچم فلسطین وارد زمین فوتبال شدند که عصبانیت بازیکنان تیم صهیونیستی را دربر داشت و درنهایت این بازیکنان با  تماشاگران درگیر شدند و به زد و خورد پرداختند.

در حین بازی هم تماشاگران شعارهای متعددی را بر علیه رژیم اشغالگر قدس سر می‌دادند و به حمایت از مردم غزه پرداختند.

این اعتراض نشان داد که رژیم غاصب صهیونیستی در زمین فوتبال هم منفور جهانیان است.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها