أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۳۰۵
زمان انتشار: ۱۵:۵۴     ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
شورای حقوق بشر سازمان ملل با صدور قطعنامه ای، یک کمیته بین المللی را مامور بررسی نقض حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی در غزه کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین، شورای حقوق بشر سازمان ملل در پايان نشست ويژه عصر چهارشنبه خود قطعنامه ارائه شده از سوي سازمان همكاري اسلامي و کشورهای عربی تحت عنوان«تضمین احترام به حقوق بین الملل در سرزمین های اشغالی فلسطین از جمله شرق بیت المقدس" را به تصویب رسانده و کمیته ای را مامور بررسی موارد نقض حقوق بشر اسرائیل درغزه کرد.

براساس این گزارش این قطعنامه با ٢٩ راي مثبت در مقابل ١٧ راي ممتنع و ١ راي منفي( امريكا) تصويب شد. سیزده عضو اتحادیه اروپا در شورای حقوق بشر به این قطعنامه رای ممتنع دادند و امریکا تنها کشوری بود که رای منفی علیه قطعنامه داد. شورای حقوق بشر دارای 47 عضو است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها