کد خبر: ۲۳۸۳۱۵
زمان انتشار: ۱۶:۲۹     ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
روبرت بگلریان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه ۵۹۸:
نماینده ارامنه جنوب ایران در مجلس حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال را بسیار با اهمیت دانست و تأکید کرد: فکر میکنم امسال حضور مردم جنبه های تازه ای هم می تواند ازحیث وحدت و یک دلی بین ادیان الهی ایجاد کرده و هم از حیث اتحادی که در داخل لازم است شکل بگیرد. چرا که با توجه به تحولاتی که در منطقه پیش آمده است یکبار دیگر عزم و اراده ملی باید نشان داده شود.
روبرت بگلریان نماینده ارامنه جنوب ایران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه 598 در خصوص جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه و حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: روز جهانی قدس امسال مردم باید حضور همه جانبه تر و موکدتری با توجه سیاست های کلی نظام داشته باشند و در این خصوص با درخواست های مشخصی به عرصه بیایند که توجه جهانیان به این حرکت جلب شود.

 وی در ادامه افزود: با توجه به فجایعی که در غزه درحال رخ دادن است این موضوع گذشته از جنبه های انسانی آن از جهت اخلاقی و خرد انسانی هم انسان را به شک می اندازد از طرفی  نسبت به نظامات امور بین الملل در جهان انسان را دچار شک و دو دلی کرده و واقعا  ازعملکرد مجامع جهانی در قبال این فجایع باید دچار شرم نمود، امیدواریم که سریعتر و جدی تر مجامع جهانی بسبت به این جنایات عکس العمل نشان بدهند.



عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال را بسیار با اهمیت دانست و تأکید کرد: فکر میکنم امسال حضور مردم جنبه های تازه ای هم می تواند ازحیث وحدت و یک دلی بین ادیان الهی ایجاد کرده و هم از حیث اتحادی که در داخل لازم است  شکل بگیرد. چرا که با توجه به تحولاتی که در منطقه  پیش آمده است یکبار دیگر عزم و اراده ملی باید نشان داده شود.

نماینده ارامنه جنوب ایران در خصوص سکوت سازمان ملل و شورای امنیت و حمایت برخی کشورهای اروپایی  تصریح کرد: وقتی که مسائل اتفاق افتاده و گسترش پیدا می کند یک جاهایی که حادثه چه بوده است مخدوش می شود، منتهی در اینجا نباید این اشتباه را کرد؛ اگرچه ممکن است سیر وقایع یک علت و معلولی داشته باشد اما حجم و گسترش و تنوع و تحول و تعدد فجایعی که از طرف رژیم صهیونیستی در غزه اتفاق افتاده دیگر مسأله را از بحث اینکه چه کسی مقصر بوده فراتر قرار داده و بیشتر جنبه انسانی و در حکم جنایت جنگی قرار گرفته و از این جهت است که اهمیت ویژه ای دارد.

وی در پایان با توجه به ادعای صهیونیستها و مدعیان کذایی آنها مبنی بر عدم کشتار مردم توسط صهیونیستها گفت: لابد اینها کل غزه را باتوجه به فجایع انسانی که بوجود آورده اند مردم به حساب نمی آورند. این موضوع یک جنگ نیست به نوعی قتل عام و نوعی نسل کشی به حساب می آید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها