أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۳۲۸
زمان انتشار: ۱۷:۰۹     ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
خیلی ها دغدغه پایین بودن سرعت اینترنت را دارند، در اینجا با این ترفند که از طریق cmd اجرا می شود می توان کمی سرعت اینترنت خود را افزایش داد.
به گزارش پایگاه 598 کاربران اغلب از پایین بودن سرعت اینترنت خود ناراضی هستند و دوست دارند که سرعت اینترنت خود را بالا ببرند چه با نرم افزار چه با ترفندهای خاص، در اینجا آموزشی داریم برای این دسته از کاربران که از طریق cmd سرعت اینترنت خود را به میزان 20 تا 30 درصد به سرعت وب گردی خود اضافه کنند.

مرحله اول: وارد قسمت استارت شده و run را اجرا می کنیم. یا از کلید ترکیبی win+r استفاده می کنیم.

مرحله دوم: در قسمت run کلمه cmd را تایپ می کنیم تا وارد بخش command prompt شویم.

مرحله سوم: عبارت زیر را تایپ کنید و اینتر را بزنید
 cd c:\ 

مرحله چهارم: عبارت netsh interface tcp set global autotuning=disabled را تایپ کرده و اینتر را بزنید.

yjc.ir

پس از زدن اینتر در صورت تایید با ok مواجه می شوید که این باعث می شود 20% تا 30% از حجم اینترنت به وب گردی شما اضافه شود.

توجه: برای انجام این آموزش ابتدا باید به اینترنت وصل شده باشید، در صورت بروز اخطار وارد بخش ادمین شده و از انجا اقدام به تغییرات کنید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۳ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
۲
۰
کارنکرد
پاسخ
وخید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۳ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۳
۰
۰
سرکاریه عمل نمیکنه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها