يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۳۴۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
خبرنگار کانال 4 تلویزیون انگلیس که به غزه سفر کرده است، در شرح سفر خود غزه را قتلگاه کودکان توصیف کرده و نوشته است که آنچه در غزه می‌گذرد، روزی قضاوت خواهد شد.

به گزارش پایگاه 598، «جان اسنو» خبرنگار کانال 4 تلویزیون انگلیس که برای پوشش تحولات غزه به این منطقه سفر کرده، در گزارش خود، غزه را «قتلگاه کودکان» توصیف کرده و نوشته است که آنچه که در غزه می‌گذرد، روزی مورد قضاوت قرار خواهد گرفت.

وی که پیشتر هم در مصاحبه با سخنگوی نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی وی را به دلیل کشتار کودکان به چالش کشیده بود، با توصیف وضعیت دردناک بخش کودکان در بیمارستان شفاء غزه و صدمات شدیدی که آن‌ها دیده‌اند، نوشته است: «اینجا محل تولد قدیسان و قتلگاه فرشتگان است.»

اسنو می‌افزاید: «قدیسان پزشکانی هستند که از سرتاسر جهان به اینجا آمده و با تبعات این جنگ خونین دست و پنجه نرم می‌کنند. فرشتگان هم کودکان بی‌گناهی هستند که نبرد برای زنده ماندن، آن‌ها را از نفس انداخته است.»

به نوشته اسنو و به نقل از دکتر «مدز گیلبرت» پزشک نروژی که داوطلبانه در غزه مشغول کمک‌رسانی است، تا زمان انتشار گزارش 166 کودک فلسطینی در جریان حملات رژیم‌صهیونیستی به غزه کشته و 1310 نفر نیز زخمی شده‌اند. به گفته وی، بسیاری از مجروحین نیاز به جراحی‌ها و درمان‌های تخصصی دارند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت در برخی نقاط غزه آنقدر خطرناک است که او و دیگر خبرنگاران جرات رفتن به آنجا را ندارند، نوشته است: «جهان شاهد و ناظر آن چیزی است که در غزه در جریان است. قطعا روزی قضاوتی خواهد بود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها