أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۳۸۳۵۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
هزاران فلسطینی ساکن سرزمین های اشغالی، طی چند روز گذشته وعده های افطاری که کشور امارات متحده عربی برای نمازگراران و روزه داران فلسطینی در مسجد الاقصی فرستاده بود را نپذیرفتند
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سایت اسرار عربیه، کارگزاران مسجد الاقصی مجبور شدند افطار اعطایی دولت امارات را به سطل های زباله بریزند چون روزه داران فلسطینی از خوردن آن اجتناب کردند. فلسطینی ها بر این باورند که دولت امارات متحده عربی در صف اسرائیلی ها ایستاده است.

بر اساس گزارش ها "عبد الله بن زايد" وزیر خارجه امارات چند روز پیش از حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه با همتای اسرائیلی اش در پاریس دیدار کرده است؛ هدف از این دیدار فشار به رژیم صهیونیستی برای حمله زمینی به غزه و پایان دادن به نقش جنبش حماس در فلسطین بوده که در برابر تامین هزینه های مالی آن به طور کامل از سوی این شیخ نشین عنوان شده است.

منابع آگاه در جنبش حماس در چند روز گذشته اطلاعاتی ارائه کرده که حکایت از بزرگ ترین رسوایی کشور امارات در غزه مبنی بر جاسوسی برای اسراییلی ها داشت.

این منابع تاکید کرده اند که تیم 50 نفره پزشکان اماراتی که به بهانه دایر کردن بیمارستان میدانی بدون هیچگونه مخالفتی از سوی مصری ها وارد نوار غزه شده بودند، صبح روز یکشنبه بدون هر گونه هماهنگی و در اقدامی ناگهانی از طریق گذرگاه رفح نوار غزه را ترک و تمام تجهیزات خود را رها کردند.

به گفته این منابع، کادر به ظاهر "پزشکی" امارات، زمانی تصمیم غیر منتظره برای ترک نوار غزه گرفت که، دستگاه امنیتی جنبش حماس با قاطعیت ثابت کرد همه اعضای این تیم اماراتی برای رژیم صهیونیستی کار می کرده اند و ماموریت اصلی آنها در نوار غزه جمع آوری اطلاعات درباره گردان های عزالدین قسام و سکوهای پرتاب موشک و در نهایت انتقال این اطلاعات به اسراییلی ها بوده است.

این موضوع باعث خشم فلسطینی ها شده است. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها