أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۳۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
جمعی از مسلمانان آلمانی با حضور در خیابانهای برلین حملات وحشیانه اسرائیل علیه نوار غزه را محکوم کردند .
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، یک پایگاه خبری در گزارشی با اشاره به حضور تعداد زیادی از شهروندان آلمانی در راهپیمایی روز جهانی قدس در خیابانهای برلین نوشت :‌ این تظاهرات در حالی توسط مسلمانان و حامیان فلسطین برگزار می شود که تعدادی از شهروندان که از رژیم اشغالگر قدس حمایت می کنند ،‌در پشت سر نیروهای امنیتی آلمانی ایستاده و در پشتیبانی از صهیونیستها شعار می دهند . 

راهپیمایی مسلمانان آلمانی در روز قدس+ عکس


سناریوی اولیه برای "‌روز جهانی قدس "‌همین موضوع است ؛‌اینکه افرادی که در سراسر دنیا به اشغالگری و حضور نظامیان صهیونیست در سرزمین های اشغالی اعتراض دارند در آخرین جمعه ماه رمضان به خیابانها آمده و اعتراض خود را بطور علنی بیان می کنند . 

میشل اسپنی ،‌سخنگوی کمپ "‌بمباران را متوقف کنید "‌ در آلمان که همه ساله تلاشها فراوانی برای حضور معترضان ضداسرائیلی در راهپیمایی  روز جهانی قدس داشته ،‌ می گوید : هرگز جبهه خشونت و جنایت نمی تواند بر کشوری حکومت داشته باشد . در زمان دشواری قرار داریم . 

این شبکه آلمانی تصریح کرد :‌روز جهانی قدس محصول انقلاب اسلامی ایران است که به دنیا صادر شده است . آیت الله خمینی رهبر فقید ایران برای نخستین بار در سال 1979 اعلام کرد همه مسلمانان دنیا بریا حمایت از مظلومان فلسطین و در اعتراض به اشغالگری صهیونیستها در جمعه آخر ماه رمضان را به راهپیمایی بپردازند . 

گفتنی است این مراسم هر ساله با شکوه تمام در شهرهای ایران برگزار می شود . در شهرهای آلمان نیز حامیان فلسطین هر سال در این راهپیمایی شرکت می کنند که با توجه به کشتار و جنایت های اسرائیل علیه غزه در روزهای اخیر این مراسم را امسال  باشکوه تر برگزار می کنند . 

به گفته سخنگوی رییس پلیس آلمان تعداد تظاهرکنندگان و معترضان ضداسرائیلی امسال افزایش قابل توجهی در مقایسه با سالهای گذشته داشته است . بر اساس اظهارات استفان ردلیچ ،‌ از سال 2000 تعداد شرکت کنندگان در مراسم "‌روز جهانی قدس "‌ افزایش داشته و به همین منوال درگیری ها و تنش هایی نیز میان این افراد و حامیان اسرائیل روی داده است . 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها