يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۳۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
راهپیمانان تهرانی با شعار مرگ بر رژیم سعودی و آتش زدن تصاویر پادشاه عربستان، از حمایت‌های رژیم سعودی از رژیم صهیونیستی ابراز انزجار کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، راهپیمایان روزه‌داران تهرانی، با سر دادن شعار مرگ بر رژیم سعودی انزجار خود را از حمایت‌های حکومت عربستان از رژیم صهیونیستی ابراز کردند.

این راهپیمایان که حاکمان سعودی را در جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مردم غزه شریک می‌دانستند، تصاویر پادشاه سعودی را در خیابان انقلاب اسلامی به آتش کشیدند.

راهپیمایان درباره این اقدام خود می‌گویند، رژیم سعودی نه تنها از مسلمانان فلسطین دفاع نمی‌کند بلکه زمینه را برای کشتار مردم غزه و قتل عام مسلمانان در دیگر کشورها اعم از سوریه و عراق فراهم کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها