يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۳۶۹
زمان انتشار: ۱۵:۲۵     ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که حضور گسترده مردم بیانگر حمایت از آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین و مردم بی دفاع غزه است، تاکید کرد: امت بزرگ اسلام و آزادگان جهان، امروز انزجار خود را از اقدامات خشن و غیر انسانی رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
به گزارش پایگاه 598، هاشمی رفسنجانی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران، ضمن محکومیت جنایات وحشیانه اخیر رژیم صهیونیستی گفت: امت بزرگ اسلام و آزادگان جهان، امروز انزجار خود را از اقدامات خشن و غیر انسانی رژیم صهیونیستی اعلام نمودند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با اشاره به اینکه امسال مسلمانان با چشمانی اشکبار از رنجی که بر مردم مسلمان غزه تحمیل می شود در راهپیمایی شرکت کرده اند، افزود: حضور گسترده مردم بیانگر حمایت از آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین و مردم بی دفاع غزه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها