أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۳۷۹
زمان انتشار: ۱۵:۴۳     ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
دیدار فینال نخستین دوره جام شهدا در شرایطی برگزار شد که بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال پس از مدتها در میادین ورزشی حاضر شد و مورد استقبال تماشاگران هم قرار گرفت. همچنین ماموران مستقر در ورودی ورزشگاه تختی بهرام افشارزاده مرد کهنه کار ورزش ایران و مدیرعامل باشگاه استقلال را نشناختند تا او با سختی وارد ورزشگاه شود!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، دیدار فینال نخستین دوره مسابقات فوتبال جام شهدا شامگاه پنجشنبه بین تیم های استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد که در پایان شاگردان رسول خطیبی موفق شدند با پیروزی 2 بر یک برابر شاگردان امیر قلعه نویی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند. این دیدار در شرایطی برگزار شد که حاشیه های زیادی را به دنبال داشت:

* بهرام افشارزاده مدیرعامل آبی پوشان برای ورود به ورزشگاه با مشکل مواجه شد چرا که ماموران مقابل در ورودی وی را نشناختند!

* افجه ای عضو هیات مدیره، ادموند اختر و رضا رجبی بازیکنان پیشین استقلال و همچنین علی اکبربان از جمله تماشاگران حاضر در ورزشگاه بودند. علی اکبریان که چند سالی است به خاطر حمل مواد مخدر در زندان بسر می برد در این بازی حضور پیدا کرد و مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت. این بازیکن خبرساز تلاش زیادی کرده است به زندگی برگردد اما هنوز مشکلاتش حل نشده است.

* حامد لک دروازه بان تیم فوتبال تراکتورسازی تصویر علی کریمی که به تازگی خداحافظی کرده است را روی پیراهن زیری اش حک کرده بود.

* رسول و حسین خطیبی سرمربی و مربی تیم تراکتورسازی در پایان این دیدار با ستار همدانی مربی استقلال و همشهری خود درگیری لفظی پیدا کردند و چند دقیقه ای با یکدیگر بحث و مجادله کردند.

* بعد از درگیری اعضای کادر فنی استقلال و تراکتورسازی، تماشاگران دو تیم نیز با یکدیگر درگیر شدند و اشیا مختلفی را داخل زمین پرتاب کردند. ماموران انتظامی نیز چند هوادار را بازداشت کردند.

* بازیکنان استقلال در پایان این دیدار حاضر با گفتگو با خبرنگاران نشدند و از در دیگری ورزشگاه را ترک کردند.

* برخی تماشاگران استقلال به وضعیت نامناسب ورزشگاه تختی اعتراض داشتند و معتقد بودند این ورزشگاه نمی تواند میزبان خوبی برای لیگ برتر باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها