يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۳۹۶
زمان انتشار: ۰۱:۵۰     ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
رسانه های سوری از تلفات سنگین تروریستهای داعش در عملیات نیروهای ارتش سوریه در جنوب الحسکه و هلاکت شماری از مزدوران در اطراف جبل الشاعر خبر دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و شام(داعش) متحمل تلفات سنگین در برابر نیروهای ارتش سوریه هنگام حمله به یک یگان نظامی در جنوب استان شد.

خبرنگار سانا گزارش داد گروه تروریستی داعش متحمل تلفات سنگینی شد و تروریستهای این گروه به فاصله بیش از 15 کیلومتری جنوب الحسکه عقب نشینی کردند.

این منبع افزود ابوعمر الشیشانی سرکرده صدها تروریست عرب و غیر عرب بود که برای حمله به شهر الحسکه تلاش می کردند که نیروهای مسلح و نیروهای دفاع مردمی با تروریستها مقابله و  تلفات سنگینی به آنها وارد کردند.

یک منبع در استان الحسکه گفت شماری از تروریستها شب گذشته خود را در تلاش برای تجاوز به دفتر حزب بعث منفجر کردند که چند کشته به جا گذاشت، تروریستها در حال آتش زدن برخی دفاتر بودند که نیروهای ارتش سوریه و

نیروهای دفاع مردمی سریعا وارد عمل شده و همه تروریستها را به هلاکت رساندند.

در اطراف منطقه جبل الشاعر در حومه حمص هم شماری از تروریستها در عملیات نیروهای ارتش به هلاکت رسیدند و تجهیزات و سلاحهای آنها منهدم شد.

در حومه دمشق هم تجمعات تروریستها در مغرالمیر و اطراف خیابان الفیلات در خن الشیح هدف حملات نیروهای ارتش قرار گرفت و  تلفاتی به آنها وارد شد.

نیروهای ارتش در عملیات پاکسازی درعا و حلب هم شماری از تروریستها را به هلاکت رساندند.

در عملیات نیروهای ارتش در حومه درعا، چهار خودرو مجهز به تیربار سنگین تروریستها هم منهدم شد.

متلاشی شدن یک گروه تروریستی در غرب کفرلاتا در اریحا در حومه ادلب از دیگر تحولات مربوط به سوریه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها