يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۴۱۰
زمان انتشار: ۰۶:۵۹     ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
مربی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که غیبت دو مدافع اصلی این تیم در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر اوج بدشانسی است.

جواد زرینچه در گفتگو با خبرنگاران ابتدا در مورد مقام دومی استقلال در جام شهدا گفت: «برای ما خوب بود که قبل از شروع لیگ برتر در چنین تورنمنتی شرکت کنیم تا کادر فنی اشراف بیشتری به وضعیت تیم داشته باشد. بازیکنان در این تورنمنت توانستند در شرایط بازی قرار بگیرند، چون ما تقریباً در دو بازی رسمی به میدان رفتیم. ما در این تورنمنت به دنبال قهرمانی نبودیم و اهداف دیگری داشتیم که به آنها رسیدیم.»

وی در ادامه در مورد شرایط بحرانی استقلال در خط دفاعی اظهار داشت: «بعد از مصدومیت حنیف عمران‌زاده حالا شنیده‌ایم که صادقی هم در هفته‌های ابتدایی نمی‌تواند بازی کند. غیبت آنها در هفته‌های ابتدایی اوج بدشانسی است و اصلاً این خوشایند نیست که دو مدافع میانی‌مان را در اختیار نداریم. امیدوارم در بازی با راه‌آهن دچار دردسر نشویم، چون نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز این بازی داریم و باید لیگ را با برد شروع کنیم.»

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که «چقدر از راه‌آهن حریف استقلال در هفته اول لیگ برتر شناخت دارید؟»، گفت: «در هفته‌های ابتدایی تیم‌ها شناخت کمی از یکدیگر دارند ولی ما باید لیگ را با برد شروع کنیم، چون برای قهرمانی نیاز به این داریم که حداکثر امتیازها را بگیریم. بازی با راه‌آهن بسیار مهم است و راه‌آهنی‌ها حریف قابل احترامی هستند اما ما تلاش می‌کنیم تا در بازی با این تیم برنده از زمین بیرون بیاییم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها