کد خبر: ۲۳۸۴۹۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
امروز آخرين روز نقل‌وانتقالات فيفاست و پرسپوليس براي اضافه كردن نام ميشائيل اومانا فقط همين يك روز را فرصت دارد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، خبر رسید میشائیل اومانا مدافع تیم‌ملی کاستاریکا بار دیگر با پرسپولیسی‌ها پای میز مذاکره خواهد نشست. قرار است او این هفته به تهران بیاید.

 

اومانا گزينه مورد نظر علي دايي براي جانشيني سيدجلال حسيني است و در مورد رقم قرارداد او از 250 هزار دلار تا يك ميليون دلار شايعات متناقضي شنيده مي‌شود.

 

ابتدا خبر رسيد او با يك تيم ژاپني به توافق رسيده و سپس گفته شد چارلتون او را می خواهد، اما حالا قرار است او بار ديگر با پرسپوليسي‌ها پاي ميز مذاكره بنشيند.

 

باشگاه پرسپوليس با مديربرنامه‌هاي ميشائيل اومانا به توافق اوليه دست يافته و اگر اتفاق خاصي رخ ندهد، قرارداد اين بازيكن امروز امضا خواهد شد.

 

طبق آخرين مذاكرات انجام شده بين مدير‌عامل باشگاه پرسپوليس با مديربرنامه‌هاي اومانا، اين بازيكن فردا به تهران خواهد آمد اما قرارداد او توسط مديربرنامه‌هايش با باشگاه پرسپوليس امروز امضا خواهد شد.

 

تنها مشكلي كه بين آنها وجود دارد مسائل مالي است كه احتمالاً توافق نهايي بين طرفين در مذاکرات امروز صورت مي‌گيرد. نكته قابل توجه اينكه علي دايي خواستار حضور اومانا در تمرينات سرخپوشان قبل از عقد قرارداد رسمي شده بود كه اين مسئله با مخالفت اين بازيكن كاستاريكايي همراه شد.

 

اين مدافع هر چند در بازي با يونان يك پنالتي از دست داد با اين حال نسبت به سيدجلال حسيني عملكرد بهتري در جام جهاني داشته است.

 

بر اساس آنچه فيفا منتشر كرد، اومانا در اين رقابت‌ها ميانگين نمره 8.09 را كسب كرد. حال آنكه ميانگين نمره سيدجلال 6.79 است. با مقايسه عملكرد اين دو بازيكن به اين نكته پي مي‌بريم كه تنها برتري حسيني نسبت به اومانا بيشترين ميزان سرعتي كه داشته، است و آن هم 30.2 كيلومتر براي حسيني و 29.02 كيلومتر براي اومانا.

 

در اين جدول مقايسه عملكرد اين دو بازيكن در جام‌جهاني 2014 را مشاهده كنيد:

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها