يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۵۰۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
در تمرین امروز پرسپولیس، بازیکنان این تیم از رقم قراردادشان که رسانه‌ای شده، تعجب کردند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در نوبت صبح پس از یک روز استراحت در سالن بدنسازی مجموعه درفشی فر برگزار شد.

 

* بازیکنان ابتدا 30 دقیقه دور زمین دویدند و بعد از آن با حضور در سالن بدنسازی حدود 40 دقیقه کار با وزنه داشتند.

 

* امروز تولد محمد پنجعلی بود و علی دایی قبل از آغاز تمرین تولد سرپرست تیمش را به او تبریک گفت و بازیکنان برای او دست زدند.

 

* رقابت نیلسون و سوشا مکانی این روزها در تمرین پرسپولیس بسیار جالب بود و هر کدام از آنها با تمرینات فشرده و اضافه‌ای که انجام می‌دهند به دنبال این هستند تا نفر اول دروازه قرمزپوشان در فصل جاری باشند.

 

* رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس که رسما از سوی باشگاه اعلام شد باعث تعجب برخی بازیکنان شده بود. آنها معتقد بودند که رقم‌ها کمی با قراردادهایشان فرق دارد. البته اعلام کردند که شاید این موضوع مسله‌ای خاصی نباشد و از باشگاه آن را پیگیری خواهند کرد.

 

* افشین پیروانی که گفته بود از امروز با لباس ورزشی در تمرینات حاضر می شود همچنان با لباس شخصی و اتومبیل گرانقیمتش در مجموعه درفشی فر حاضر شد. او به خاطر ماه مبارک رمضان ترجیح می دهد فعلا فقط نظاره گر باشد و از روز سه شنبه در کنار دایی مشغول به کار شود.

 

* علیرضا رحیمی اواسط تمرین بود که در مجموعه درفشی فر حاضر شد و به سالن بدنسازی رفت. او دقایقی را با علی دایی و پیروانی صحبت کرد.

 

* وجود 20 هوادار پشت درب های مجموعه درفشی فر پیگیر آخرین اوضاع و احوال باشگاه بودند. نگرانی آنها در خصوص جایگزین سیدجلال حسینی بود.

 

* محمد نوری و مهدی دغاغله به دلیل مصدومیت فیزیوتراپی کردند.

 

* در تمرین امروز صبح برای محمد پنجعلی تولد گرفته شد و همه بازیکنان و کادر فنی به او تبریک گفتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها