أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۵۱۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۰۴ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،با مصاحبه اخیر امیر قلعه نوعی دیگر جدایی احمد جمشیدیان از استقلال و فسخ قرارداد این بازیکن را باید قطعی دانست. هرچند خود جمشیدیان هنوز حاضر به فسخ قرارداد نشده است.

در مورد احمد جمشیدیان بد نیست بدانید پیش از اتمام فصل نقل و انتقالات باشگاه ملوان انزلی و شخص نصرت ایراندوست سرمربی این تیم خواهان هافبک بدشانس استقلال بودند اما جمشیدیان با آبی پوشان تمدید کرد و بعد هم که در آخرین روز نقل و انتقالات این بلا سرش آمد که استقلالی‌ها یکطرفه قراردادش را فسخ کردند و نام او را از لیست درآوردند!

حالا که داستان این بازیکن در استقلال به پایان رسیده، شنیده می شود بار دیگر پروژه جذب احمد جمشیدیان از سوی ملوانی ها کلید خورده است.

البته قانون اجازه پیوستن این بازیکن به ملوان را نمی دهد ولی ظاهرا انزلی چی ها و خود جمشیدیان دنبال راهکاری هستند تا به عنوان بازیکن آزاد این اتفاق بیفتد.
شاید هم احمد جمشیدیان پس از نیم فصل استراحت از نیم فصل دوم به تیم ایراندوست پیوست.

صدالبته دیروز ادینهو برزیلی با تراکتور قرارداد بست و همین مساله باعث امیدواری ملوان و جمشیدیان شد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها