أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۵۱۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۰۴ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،کارلوس کی‌روش که تقریبا با فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد به توافق رسیده، در صورتی که به همکاری با تیم‌ملی ادامه بدهد، تغییراتی در چیدمان نیمکت تیم‌ملی ایجاد می‌کند.

گویا کی‌روش که پیش از این خواهان حذف منصب سرپرستی و معرفی یک بازیکن قدیمی فوتبال ایران به عنوان مدیر هماهنگی تیم‌ملی شده بود، مهدی مهدوی‌کیا را به عنوان مدیر و علی کریمی را به عنوان دستیار ایرانی خود به فدراسیون فوتبال معرفی کرده است.

کی‌روش که از دست جواد نکونام به دلیل اتفافات جام جهانی 2014 شاکی است (در جریان جام جهانی شایعه شد نکونام دو بار سر حاج‌صفی و گوچی فریاد کشیده و به آنها گفته به حرف کی‌روش توجه نکنید و کاری که من می‌گویم را انجام بدهید!) این بار بدون مشورت با کاپیتان تیم‌ملی برای معرفی همکاران خود دست به کار شده و علی کریمی که رابطه خوبی با نکونام ندارد و مهدوی‌کیا که البته رفیق صمیمی جواد است را به عنوان همکاران خود برگزیده است.

گفته می‌شود فدراسیون فوتبال موافق حضور کیا و کریمی در کادر مدیریتی و فنی تیم‌ملی است و حتی برخی منابع آگاه می‌گویند کریمی با هماهنگی کی‌روش از فوتبال خداحافظی کرد تا به کادرفنی تیم‌ملی بپیوندد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها