أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۵۷۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
در بازار طلا و ارز تهران هم اکنون هر دلار آمریکا با قیمت ۳۱۴۵تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با قیمت ۹۵۲ هزار و ۸۰۰ تومان فروخته می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، هر اونس طلا در بازارهای جهانی در روز جاری (شنبه چهارم مردادماه) با ارزش 1309.3 دلار و هر گرم طلای 18 عیار در بازار داخلی با ارزش 97هزار تومان قیمت گذاری شده و در مبادلات به کار گرفته می شود.
 
در بازار سبزه میدان تهران البته سکه فروشان هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را با قیمت 952 هزار و 800 تومان، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم را با ارزش 950 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی را با ارزش 477 هزار تومان،‌ ربع سکه بهار آزادی را با ارزش 279 هزار تومان و سکه یک گرمی را با ارزش 177 هزار تومان به متقاضیان می فروشند.
 
گفتنی است در بازار ارز و در خیابان فردوسی صراف‌ها هم اکنون نرخ هر دلار آمریکا را برای فروش 3145 تومان، یورو را 4250 تومان،‌ پوند انگلیس را 5340 تومان، درهم امارات متحده عربی را 857 تومان و یوان چین را 520 تومان اعلام می کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها