يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۶۱۰
زمان انتشار: ۱۵:۲۳     ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت که برای پوشیدن شماره ۸ این تیم از علی کریمی رخصت گرفته است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم ، مهدی دغاغله در مورد آخرین وضعیت مصدومیتش گفت: «چند روزی است دویدن را شروع کرده‌ام اما هنوز نمی‌توانم با تیم تمرین کنم. حدود  70 درصد مصدومیتم خوب شده و منتظرم آمادگی کامل را به دست بیاورم.»

 

وی ادامه داد: «قطعاً به بازی اول با نفت نمی‌رسم و حضورم در مسابقه دوم هم 50-50 است اما مطمئناً به بازی سوم می‌رسم و در خدمت پرسپولیس و هوادارانش خواهم بود.»

 

مهاجم پرسپولیس در خصوص پوشیدن شماره 8 این تیم در فصل جدید اظهار داشت: «شماره 8 را باشگاه به من داد و انتخاب خودم نبود و باعث افتخارم است که این شماره را پوشیدم. با علی کریمی تماس و برای پوشیدن این شماره از او رخصت گرفتم. کریمی گفت حتماً لیاقت پوشیدن این شماره را داشتم.»

 

دغاغله تصریح کرد: «بر خودم واجب دانستم که از تمام شماره‌ هشت‌های پرسپولیس مخصوصا علی کریمی رخصت بگیرم تا بعداً حرف و حدیثی پیش نیاید. هرکسی شماره 8 پرسپولیس را بپوشد اسطوره می‌شود و من هم همین انگیزه را دارم. حالا که این شماره را پوشیدم باید تلاشم را سه برابر کنم چون وظیفه‌ام سنگین‌تر شده است.»

 

مهاجم تیم پرسپولیس در مورد اینکه آیا قرار بوده بازیکنان این تیم دست به اعتصاب بزنند؛ اظهار داشت: «اعتصاب دیگر چیست؟ اصلاً برای چه باید اعتصاب کنیم؟ همه بی‌صبرانه منتظر شروع لیگ هستند تا با تمام قدرت مقابل نفت به میدان بروند.»

 

دغاغله در خصوص اینکه قرار است در چه پستی برای پرسپولیس بازی کند، عنوان کرد: «دایی در این مورد با من صحبتی انجام نداده است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها