أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۶۱۴
زمان انتشار: ۱۶:۰۵     ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
حتی تلویزیون دولتی ایران هم به ماجرا ورود کرد و روز پنجشنبه این خبر را با مخاطبانش در میان گذاشت
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، طی چند روز گذشته خبری در مورد کمک یک میلیون یورویی لیونل مسی به دولت اسراییل با تیراژ وسیع در مهم‌ترین رسانه‌های کشورمان منتشر شده است؛ تا جایی که حتی تلویزیون دولتی ایران هم به ماجرا ورود کرد و روز پنجشنبه این خبر را با مخاطبانش در میان گذاشت.

 

حالا اما مشخص شده است کل این موضوع جوکی بوده که از سوی سایت فکاهی و سرگرمی « Le Compétiteur» واقع در الجزایر در روز 24 تیر ساخته شده و با کم‌دقتی تاریخی بزرگترین رسانه‌های ایران در کشورمان منتشر شده است. حالا خطای حرفه‌ای خبرگزاری‌های داخلی ایران به سوژه‌ای برای رسانه‌های بین‌المللی تبدیل شده است. در عکس اول، بازتاب این خبر را در یکی از همین سایت‌ها (نشنال اینترست) می‌بینید.

 

 

گفتنی است در اشتباهی فاحش رسانه‌های ایرانی این خبر را در خبرگزاری‌های بین‌المللی بازتاب دادند.

 

نهایتا در عکس دوم تصویر انتشار اصل این شوخی در سایت الجزیره‌ای را می‌بینید. همه این‌ها در شرایطی اتفاق می‌افتد که برخی از هموطنان‌مان طی چند روز گذشته هزاران کامنت علیه مسی و رفتار وحشیانه‌اش منتشر کرده‌اند!

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها