أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۶۷۷
زمان انتشار: ۲۲:۵۸     ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،افشین پیروانی دوباره به پرسپولیس برگشت. این، سومین پست پیروانی در جمع سرخپوشان است.

او در برهه از زمان بازیکن این تیم بود، بعد مربی شد و سپس عنوان سرمربی گری را به خود اختصاص داد. در دور جدید هم مربی تیم خواهد بود. پیروانی به محض اتمام فصل گذشته، با چند اسپانسر به توافق رسیده بود تا به نوعی مدیریت پرسپولیس را به دست آورد ولی این اتفاق رخ نداد و در نهایت تیمی که حمید استیلی به وزارت ورزش پیشنهاد داده بود، وارد هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شد.

اما افشین پیروانی در فصل هشتم، به عنوان کمک افشین قطبی، با پرسپولیس عقد قرارداد کرد. این دو افشین اما نتوانستند موفقیت های فصل هفتم قطبی با استیلی را تکرار کنند و پرسپولیس در فصل هشتم فقط نام یک مدعی را یدک می کشید. در هفته چهاردهم لیگ هشتم، وقتی پرسپولیس در هوای مه آلود و با اشتباهات سعید مظفری زاده در اعلام پنالتی، با صبای قم به تساوی 2-2 رسید، قطبی از ایران رفت تا افشین پیروانی سرمربی تیم شود.

تماشاگران پرسپولیس اما هرگز روی خوشی به پیروانی نشان ندادند و همواره نسبت به حضور این مربی روی نیمکت تیم محبوب شان به عنوان نفر اول، حساسیت نشان می دادند تا جایی که باشگاه پس از 12 بازی مجبور به استخدام نلو وینگادا شد. پیروانی در مورد شرایط آن روزها، یک خاطره جالب دارد که همواره آن را تعریف می کند: وضعیت سکوها بر علیه من به گونه ای بود که گاهی اوقات، قبل از آن که قرآن خوانده شود، پیش از آن که من ترکیب را در رختکن به بازیکنان بگویم، علیه ام شعار می دادند.

افشین پیروانی در دوران سرمربی گری اش در لیگ برتر، 11 بازی روی نیمکت نشست که حاصل آن 6 برد 3 تساوی و 2 باخت بود. او در جام حذفی مقابل تیم صنایع طلایی سمنان هم روی نیمکت سرخپوشان نشست که در آن بازی نیز پرسپولیس برنده از زمین خارج شد تا 12 بازی، 7 برد،  3 تساوی و 2 باخت، حاصل کار افشین پیروانی به عنوان سرمربی در پرسپولیس باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها