يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۶۸۰
زمان انتشار: ۲۲:۵۹     ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،حامد لک که در بازی با پیکان و در ضربات پنالتی ستاره تیش بود در مصاف فینال با استقلال در جام شهدا چهره شد.

او به خاطر علاقه به پرسپولیس و علی کریمی از سوی سکوهای آبی مورد عنایت قرار گرفت و البته این گلر جوان هم کم نیاورد و با نشان دادن عدد 6 با انگشتانش برای آنها کری خواند.

حامد لک درباره صحنه ای که منجر به خطای هند وی بیرون از حوطه جریمه و در نهایت گل استقلال شد می گوید: «به نظر من این خطا اصلا درست نبود چون من از محوطه جریمه بیرون نیامدم و داور کاملا اشتباه کرد.»

گلر تراکتورسازی درباره درگیری با محمد قاضی می گوید: «قاضی در تمام صحنه های بازی و خروج هایم فقط با آرنج به سرم ضربه می زد و بارها به من توهین کرد. من هم گفتم چرا اینطور بازی می کنی و یک بحث کوچک بین مان به وجود آمد.»

اما اتفاق عجیب مساله رویارویی او با هواداران استقلال بود که خودش اینطور تعریفش می کند: «من با هواداران استقلال هیچ کاری نداشتم اما از زمانی که آمدیم داخل زمین برای گرم کردن به من بی احترامی کردند. کاری به کار آنها نداشتم اما به فحاشی و کارهای زشت شان ادامه دادند. این فحاشی ها تا آخر بازی ادامه داشت و در نهایت من هم جواب شان را دادم و لباسی که زیر پیراهنم پوشیده بودم را نشان شان دادم. آنها خودشان درگیری را شروع کردند و من تقصیری نداشتم.»

حامد لک که پیش از این هم بدون دلیل در عکس‌هایش 6 را نشان داده بود، در ادامه خاطر نشان کرد: «برایم فرقی نمی کند که هواداران استقلال باشند یا پرسپولیس. اگر پرسپولیسی ها هم در یک بازی بخواهند بی احترامی کنند، جواب آنها را می دهم. شاید خیلی ها پیش خودشان این فکر را کرده اند که چون پرسپولیسی ام عدد 6 را نشان دادم. در صورتی که اینطور نیست و یک تراکتوری هستم. استقلالی ها خیلی به من توهین کردند و هیچ کسی نبود که به آنها تذکر بدهد به همین خاطر خودم مجبور شدم جواب شان را بدهم و ساکت شان کنم.»

وی در خصوص پوشیدن تیشرتی که تصویر علی کریمی روی آن نقش بسته زیر پیراهنش می گوید: «می خواهم تا پایان دوران بازیگری ام این تیشرت را در بازی هایم بپوشم چون این لباس به من انگیزه و انرژی می دهد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها