أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۶۸۴
زمان انتشار: ۲۳:۰۱     ۰۴ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،ستار همدانی مربی استقلال که در نیمه اول اعتراض های پیاپی رسول به داور را زیرنظر داشت و با صدای بلند به رسول اعتراض می‌ کرد، در پایان نیمه سمت داور رفت تا بابت قبول کردن گل زده تراکتور از وی انتقاد کند که در این لحظه حسین خطیبی همشهری ستار و کمک مربی تراکتور با حالتی عصبانی به سمت ستار رفت تا به یادآوری کند اگر اعتراض خوب نیست او هم نباید دست به این کار بزند. در این لحظه همدانی عصبانی و برافروخته حرف تندی به خطیبی زد که به گوش رسول خطیبی هم رسید و او با حضور در میانه ماجرا شعله درگیری را بالا برد.

دعوا سپس به تونل  منتهی به رختکن کشیده شد و مربی بدنساز تراکتور هم در حمایت از سرمربی پیش رفت که البته امیر قلعه‌نویی اجازه نداد کار از این خراب تر بشود و با پا درمیانی طرفین را ساکت کرد و بعد از آن در ابتدای نیمه اول ستار و رسول را با هم آشتی داد. این دو البته ظاهرا با هم روبوسی کردند اما شنیده های ما حکایت از این دارد که دعوای این هم تیمی سابق تبریزی ادامه دار خواهد بود. شاید شبیه آنچه که بین جباری و قلعه‌نویی و همدانی و مظلومی در همین بازی استقلال و تراکتورسازی اتفاق افتاد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها