کد خبر: ۲۳۸۷۰۰
زمان انتشار: ۲۳:۰۹     ۰۴ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،ماجرای مسدود شدن حساب باشگاه، یکی دیگر دردسرهای باشگاه پرسپولیس به شمار می رود. که با شکایت کشتی گیرهای سابق این باشگاه یقه آن را گرفته است. رییس هایت مدیره سرخپوشان در این مورد به فارس گفته است:« برای ما از همه چیز مهم‌تر این است که تیم‌مان بسته شود و سپس به کشتی‌گیران رسیدگی می‌کنیم. شاید با این کار تیم هم دچار مشکلاتی شود اما بالاخره کاری نمی‌شود کرد. در هر صورت جزو برنامه‌های ما این است که مشکل کشتی‌گیران را حل کنیم. الان مشکل ما با 70 یا 80 میلیون تومان حل نمی‌شود بلکه ماجرا چیز دیگری است اما انشالله سعی می‌کنیم کشتی‌گیران به حق و حقوقشان برسند».

او همچنین در مورد دایی و موج های منفی این روزهای جامعه در مورد قرارداد فوق نجومی او نیز گفته است:«به نظر من علی دایی نه تنها 2 میلیارد بلکه 100 میلیارد می‌ارزد اما بستگی به جیب باشگاه دارد که بتواند این پول را بدهد یا خیر. هرکسی برای یک جایی ارزش دارد. دایی در فوتبال ایران قیمت ندارد اما باید ببینیم باشگاهی می‌تواند آن را پرداخت کند یاخیر».

جمله عجیب سیاسی احتمالا به این معناست که باشگاه فعلا برنامه ای برای پرداخت مبلغ قرارداد دایی ندارد. او توضیح ساده ای دارد در پاسخ به اینکه آیا پرسپولیس قادر با پرداخت چنین پولی به دایی خواهد بود یا خیر:« ما اگر پول داشتیم الان وضعیت‌مان با کشتی‌گیران این نبود که هر روز به دادگاه و پاسگاه برویم».

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها