يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۷۰۳
زمان انتشار: ۲۳:۱۰     ۰۴ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،استقلالی‌ها دو روز پیش مبلغ قرارداد بازیکنان خود را رسانه‌ای کرده بودند و امروز مبلغ قرارداد کادر فنی را منتشر کردند. هرچند قرارداد ستار همدانی و میرشاد ماجدی در این لیست نیست و گویا آنها جزو کادر فنی نیستند اما موضوع مهم اینجاست که اگر فقط و فقط مبلغ قرارداد قلعه‌نویی را به لیست قبلی اضافه کنیم، استقلال تخلف کرده است. مبلغ قرارداد بازیکنان با اینکه حرف در موردش زیاد است 14 میلیارد و 20 میلیون بود که با اضافه کردن قرارداد قلعه‌نویی می شد 15 میلیارد و 20 میلیون. اصلا نیازی نیست مابقی مبالغ را جمع کرد. که اگر بخواهیم مبلغ واقعی را حساب کنیم و همه اعضای کادر فنی و بازیکنان را در نظر بگیریم مطمئنا خرج استقلال و پرسپولیس و یکی دو تیم دیگر از 20 میلیارد می‌گذرد.

پس مسوولان مربوطه حالا توضیح دهند قرار است با این تیم چه کنند؟ تیمی که رسما اعلام کرده تخلف کرده است. چه کسی قرار است با آنها برخورد کند و نحوه برخورد به چه گونه است؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها