کد خبر: ۲۳۸۷۰۹
زمان انتشار: ۲۳:۱۳     ۰۴ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،مربی جوان و 35 ساله لیگ در دیدار فینال جام شهدا هم بیش از حد به مسائل حاشیه‌ای ورود کرد و به مسائل داوری ایراد گرفت. با اینکه در صحنه گل تراکتورسازی هم اشتباه کرد یک مربی در حد خطیبی باید یاد بگیرد اشتباهات داوری از عمد نیست و نباید زیاد جار و جنجال راه انداخت.

بدتر از همه اینکه نزدیک بود او و ستار همدانی با هم درگیر شوند آن هم درگیری دو آذری‌زبان که اصلا زیبنده نیست و هواداران نباید شاهد چنین صحنه‌هایی باشند. این خوب است که رسول در هر بازی میل به موفقیت وافری دارد و تلاش می‌کند تا برنده باشد اما برنده شدن به هر شیوه‌ای خوب نیست و این رفتارها تصویری نازیبا از رسول در ذهن هواداران می‌سازد که به نفع آینده او نیست. البته جسارت و تواضع رسول بعد از بازی خوب بود و از قلعه‌نوعی عذرخواهی کرد و گفت من شاگرد او بودم و امیرخان از مربیان بزرگ فوتبال ماست که او با این رفتار خود احترام به پیشکسوت را به بازیکنان جوانش یاد داد.

درخصوص اختلاف نظر رسول و ستار گفته می‌شود تبریزی‌ها معتقدند ستار باعث شده است فروزان از استقلال سر در بیاورد و همین مسئله باعث بروز تنش‌هایی بین مربیان دو تیم شده است. همچنین رسول خطاب به هواداران تراکتورسازی گفت، من نوکر همه شما هستم و… اما بهتر است رسول همچنان آقا باشد و تیمش را از نظر فنی تقویت و از حواشی دور کند. مردم تبریز از تراکتورسازی فوتبال زیبا می‌خواهند نه فوتبال بحرینی! به هر حال تصاحب اولین جام شهدا را تبریک می‌گوییم اما امیدواریم برخی نکات کلیدی را در کارت در نظر بگیری.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها